بازدید معاون رییس جمهور از باغ موزه دفاع مقدس در دست ساخت گیلان

رشت (پانا) - معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه وبودجه از اختصاص ۲۵میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون رییس جمهور از باغ موزه دفاع مقدس در دست ساخت گیلان

به گزارش صداوسیما مرکز گیلان، دکتر محمدباقر نوبخت امروز به همراه استاندار، فرمانده سپاه قدس، نمایندگان گیلان در خانه ملت و جمعی از مسئولان از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس در دست ساخت استان بازدید کرد.

وی در این بازدید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سلیمانی گفت: اگر چه خدمت و ایجاد آرامش برای مردم جامعه در حوزه تامین مسکن راه و امکانات اولیه زندگی ضروریست اما حفظ و صیانت از فرهنگ حمیت و غیرت دفاع از ناموس یک ملت بااهمیت تر است.

دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه گیلانیان با تقدیم 8هزار شهید در دوران دفاع مقدس نشان دادند که در همه عرصه های حساس انقلاب اسلامی پیشگام هستند، افزود: ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس گیلان می تواند مرکز مهمی برای برای انتفال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل آینده باشد و امیدوارم با اختصاص 25میلیارد تومان اعتبار فاز اول این طرح تا سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) آماده بهره برداری شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان در این مراسم با ارایه گزارشی از روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گفت: این طرح در 3فاز طراحی شده که فاز نخست با 30درصد پیشرفت در حال اجرا است.

سرهنگ مصطفا پور با اشاره به عقب ماندگی گیلان در ساخت باغ موزه دفاع مقدس افزود: گیلان جزو آخرین استانها در خصوص ساخت باغ موزه است که برای اتمام این طرح علاوه بر همکاری جهادی همه دستگاه ها تامین اعتبار و انتقال سند زمین محول شده از سوی راه و شهرسازی نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار