«نفس گرم» پیشکش به آی‌فیلمی‌ها

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» ساخته محمدمهدی عسگرپور از دوشنبه ۲۴ شهریور مهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
«نفس گرم» پیشکش به آی‌فیلمی‌ها

به گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» با بازی متفاوت مرجانه گلچین، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن کانال فارسی می‌رود.

«نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست و فیلمنامه آن را محمدمهدی عسگرپور و طلا معتضدی نوشته‌اند.

«نفس گرم» ملودرام اجتماعی است. در مسیر داستانی سریال اتفاقاتی برای «ملیحه» رخ می‌دهد که مسیر زندگی و اعتقادی‌اش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. ملیحه که همیشه به رهنمودهای قرآنی عمل و در برابر مشیت الهی، خود را تسلیم کرده، زندگی راحت و آرامی با حاج مرتضی دارد؛ اما تصادف حاج مرتضی، زندگی‌شان را از مسیر آرام خود خارج کرده است. حاج مرتضی به کما می‌رود و ملیحه هر روز برای ملاقات او به بیمارستان می‎رود که در همین روزها زنی را می‌بیند که به ملاقات همسرش آمده...

مرجانه گلچین، حامد کمیلی، محمود پاک‌نیت، رؤیا تیموریان، سیما تیرانداز، نیلوفر خوش‌خلق، مریم بوبانی، لیندا کیانی، رحیم نوروزی، محمد عمرانی، رامین راستاد، فلور نظری، آرش تاج و کامران ملکی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

«نفس گرم» از دوشنبه ۲۴ شهریور، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار