یک شخص، چندلباس و چند خدمت درشهرستان بیرجند

بیرجند(پانا)- حمید زنگویی، کار آفرین برتر دامپروری خراسان جنوبی عنوان کرد لطف خداوند و تلاش وکوشش باعث رونق در زندگی من شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
یک شخص، چندلباس و چند خدمت درشهرستان بیرجند

حمید زنگویی، کار آفرین برتر دامپروری در گفت و گو با پانا گفت:فارغ التحصیل دانشگاه در رشته بهداشت دهان و دندان و تحصیلات حوزوی در حوزه علمیه آیت الله آیتی شهرستان بیرجند است.

کار آفرین برتر دامپروری همچنین در خصوص مجتمع دامپروری اش گفت: مجتمع دامپروری در ۲۶ سال پیش با ۲ راس دام راه اندازی شد و اکنون به ۶۰۰ راس دام با 12کارگر به طور مستقیم و ۱۰۰ نفر به طور غیر مستقیم رسیده است.
زنگویی در خصوص چگونگی طی کردن مسیر موفقیتش و شیوه برخوردش با موانع گفت: من خودم را انسان موفقی نمی دانم و جایگاه کنونی ام را مدیون الطاف خداوند هستم و شیوه برخوردم با موانع، صبر و توکل به خدا بوده و هست.

زنگویی علاوه بر دامپرور نمونه یک دندانپزشک موفق و امام جماعت مسجد نیز است.
او در خصوص فعالیت هایی که تا امروز به جز دامپروری انجام می داده و می‌دهد به فعالیت های فرهنگی، نشر دین اسلام، حل اختلاف بین مردم به مدت ۲۸ سال در مسجد آیت الله آیتی بیرجند ، خدمت در شورای حل اختلاف، آزادی عده ای از زندانیان ، مانع شدن از ورود عده ای به زندان و فعالیت های کشاورزی اشاره کرد.
او همچنین، تحصیلات آکادمیک را برای شروع به کسب کار مهم ندانست و گفت: برای شروع یک کسب و کار‌ و موفق شدن در آن، اراده و پشتکار قوی نیاز است و اگر شخص در کنار اراده و پشتکار قوی، تحصیلات آکادمیک هم داشت که برای خود شخص بهتر است، ولی اگر نداشته باشد هم، آسیبی نمی بیند.
زنگویی مهمترین خصوصیات یک کارآفرین موفق را، صادق بودن و صبور بودن شخص دانست و گفت: موفقیت در صداقت است.
وی همچنین، در پاسخ به عقیده برخی از افراد که می گویند: شانس در این مسئله تاثیر دارد. گفت: از نظر من، شانس، میزان لطف خداوند بر بندگانش است و اگر کسی وارد کاری شد و در آن کار شکست خورد و گفت من شانس ندارم، قطعا خداوند، آن کار را برای او، صلاح‌ ندانسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار