مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

باید در گفتمان موجود، نقش آفرین باشیم

نیشابور(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع اعضای شورای معاون و در مراسم معارفه کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد، فرهنگی و هنری و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش نیشابور، تبیین وضع موجود و گفتمان مناسب با شرایط را از موارد مهم و ضروری در این نهاد معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
باید در گفتمان موجود، نقش آفرین باشیم

علیرضا کلیدری در این مراسم گفت: اگرگاهی نقش و جایگاه معلمی افول پیدا کرده به دلیل این است که خودمان اسباب آن را فراهم کرده و در حوزه های ستادی کمتر به آن پرداخته ایم.

وی ادامه داد: امروز انتظار حداکثری از آموزش و پرورش با وجود امکانات حداقلی وظیفه ما را بسیار سنگین تر از قبل کرده است و ما باید در گفتمان موجود بسیار نقش آفرین باشیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: امروز با پژوهش های جدی باید به داد آموزش و پرورش برسیم و اگر ما نتوانیم تراز فکری و علمی خود را افزایش دهیم یقینا نمی توانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

در ادامه، سید حسن میر موسوی به عنوان کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش معرفی و از زحمات حسین کاهانی و علی باطانی تقدیر شد.

سید حسن میرموسوی پست های کارشناسی امور تربیتی فیروزه، کارشناسی تعاون فیروزه، کارشناس مسئولی آموزش نیروی انسانی نیشابور و کارشناس مسئولی مدارس غیر دولتی نیشابور را در کارنامه معلمی خود دارد.

عبدالجواد صادقی به عنوان کارشناس مسئول فرهنگی و هنری معرفی و از زحمات محسن سپهریان تقدیر شد.

عبدالجواد صادقی نیز عضویت در انجمن خوشنویسان و انجمن سینمای جوان کشور را در کارنامه خود داشته و تدریس در رشته هنر در مدارس، مدرس دوره های آموزش روش تدریس هنر ویژه همکاران فرهنگی، عضویت در کمیته فنی جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان کشوری، کارشناس پژوهش اداره، معاون دبستان ابتدایی شهید نجفی فرخک و کارشناسی پژوهش دانشگاه فرهنگیان واحد دانشور از سوابق و رزومه وی می باشد.

علی اصغر چوبداری به عنوان کارشناس مسئول مدارس غیردولتی و شاهد، معارفه و از زحمات سید حسن میر موسوی تقدیر شد.

علی اصغر چوبداری نیز سمت های کارشناسی روابط عمومی فیروزه، کارشناسی پژوهش و تحقیقات و کارشناس مسئول آموزش نیروی انسانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار