مدیرکل آموزش و پرورش استان در سومین گفتگوی ویژه شبکه استانی اشراق:

حضور در مدرسه اختیاری است

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور دوباره خود در برنامه گفتگوی ویژه شبکه استانی اشراق زنجان، در خصوص نحوه حضور دانش آموزان در مدرسه عنوان کرد حضور دانش آموزان در مدرسه اختیاری است و نظارت بر مدارس از چند جبهه در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور در مدرسه اختیاری است

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه زنده تلویزیونی شبکه اشراق ضمن تشکر از همکاران دغدغه مند استان، اظهار کرد: آموزش حضوری اختیاری بوده و اگر دانش آموزی دارای بیماری زمینه ای و یا کوچکترین علائم باشد نباید در مدرسه حاضر شود.

وی افزود: نظارت بر مدارس از سه چهار جبهه در حال انجام است، در داخل مجموعه آموزش و پرورش تیم های نظارتی به طور روزانه و مستمر از مدارس بازدید می کنند و این نظارت ها تشدید خواهند شد.

سلامتی دانش آموزان در اولویت است

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان تصریح کرد: همواره سلامتی دانش آموزان عزیز برای ما در اولویت قرار دارد و عقب ماندگی های آموزشی قابل جبران است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص بازگشایی مدارس استثنایی عنوان کرد: مدارس استثنایی پروتکل های ویژه و خاصی دارند و از آنجا که تعداد این دانش آموزان عزیز محدود است نگرانی کمتر است.

این مقام مسئول گفت: در شورای مدرسه این اختیار وجود دارد که در رابطه با مسائل مختلف تصمیم گیری و اجرایی شود.

رفیعی خاطر نشان کرد: از والدین تقاضا داریم نهایت همکاری را با معلمان عزیز داشته باشند تا به بهترین شکل از این بحران عبور کنیم.

رفیعی در پایان با تاکید بر این که اکیپ های نظارتی اداره کل به صورت مستمر از مدارس بازدید خواهند کرد، گفت: مرکز پاسخگویی به سوالات در اداره کل آموزش و پرورش استان راه اندازی گردیده که مخاطبین عزیز می توانند جهت ارتباط با ما و دریافت پاسخ در زمینه بازگشایی مدارس استان، با شماره های 33133439،33133452،33133441،33133437تماس گرفته و یا به شماره 09395828535پیامک بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار