با حضور معاون امورهماهنگی و عمرانی استانداری استان زنجان:

کارگروه ماده 18 ( ستاد سرویس دانش آموزی ) مدارس استان برگزار شد

زنجان (پانا) - کارگروه ماده 18 استان در خصوص سرویس های دانش آموزان با حضور معاون امورهماهنگی و عمرانی استانداری زنجان و سایر مدعوین تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه ماده 18 ( ستاد سرویس دانش آموزی ) مدارس استان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش زنجان،مهرداد سلطانی معاون امورهماهنگی و عمرانی استانداری استان در این جلسه در خصوص ثبت نام و تایید رانندگان در سامانه سپند، شیوه های نظارت بر سرویس مدارس، ثبت قراردادها و راهکارهای پیشنهادی ساماندهی مناسب سرویس مدارس تشریح و تبیین نمودند.

وی با اشاره به تعامل بیشتر این کار گروه تصریح کرد: حل شدن مسائل و مشکلات سرویس دانش آموزی دراولویت کارگروه های ماده 18 شهرستانها قرارگیرد و تصمیمات متخذه به نحوه صحیح اجرایی گردد.

معاون امورهماهنگی و عمرانی استانداری استان ادامه داد: تمامی دستگاههای متولی طبق دستورالعمل به وظایف قانونی خود عمل نمایند و شرکت های سرویس دهی فعال، رانندگان متعهد و قانون مند و خودروهای استاندارد را به صورت مطلوب ساماندهی نمایند و با توجه به شرایط موجود( شیوع ویروس کرونا ) ظرفیت و تعداد نفرات هر سرویس باید مشخص شود.

درادامه جلسه حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آموزش وپرورش به تنهایی نمی تواند سرویس دانش آموزی را ساماندهی نماید گفت: ضروری است دیگر دستگاه های متولی هم طبق شیوه نامه به وظیفه خود عمل نمایند و درخصوص ضد عفونی کردن سرویس مدارس باید مرجعی مشخص شده و نظارت بهداشت سرویس هارو برعهده بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار