کارشناس مسئول امور زنان اداره کل:

روحیه خیرخواهی و خیرجویی بانوان استان زنجان همواره زبانزد بوده است

زنجان (پانا) - اولین جلسه شورای بانوان خیرین مدرسه ساز استان با حضور اعضای شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
روحیه خیرخواهی و خیرجویی بانوان استان زنجان همواره زبانزد بوده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، زهرا سلیمانی کارشناس مسئول امور زنان با تاکید بر اجرای طرح آجر به آجر در مدارس استان زنجان افزود: ایجاد ساز و کارهای مناسب برای حفظ و ارتقای مستمر سطح مشارکت واقفین و خیرین مدرسه ‌ساز از قبیل نامگذاری مدارس به نام ایشان، مشارکت آنان در مدیریت مدارس خیرساز و مشارکت دولت در تأمین هزینه های این مدارس از راهکارهای سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: دست خیر بانوان زنجانی از بانو جمیله خانم و ساخت مسجد تاریخی گرفته تا مؤسسه خیریه روزبه زنجان نشان از آن دارد که روحیه خیرخواهی و خیرجویی بانوان استان زنجان همواره زبانزد بوده است.

سلیمانی گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان علاوه بر پیگیری جذب مشارکت‌های مردمی در مدرسه سازی و تجهیز مدارس، برای چندمین سال متوالی کارگروه ابتکاری جذب و افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان را در پروژه مهر ایجاد کرده است. این کارگروه با هدف جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در نواحی و مناطق چهارده‌گانه آموزش و پرورش استان زنجان مشغول به فعالیت است.

فاطمه احمدیه اهری رئیس شورای بانوان خیرین مدرسه ساز استان زنجان با ذکر مبالغ اهدایی توسط بانوان خیّر استان زنجان، بیان کرد: از خیرین مدرسه ساز و از این بانوان ساعی در امر آموزش تشکر می کنیم که می‌توانند با اقدامات خود فرهنگ مدرسه سازی را رواج دهند.

در ادامه جلسه اعضای شورا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار