آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 21 شهریور برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال 1399 همزمان با سراسر کشور صبح روز جمعه مورخ 21 شهریور ماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 21 شهریور برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان علی محمدی با بیان اینکه فرایند برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش کشور خواهد بود، گفت: با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، آزمون صبح روز جمعه از ساعت 8:30 آغاز خواهد شد.

وی در خصوص نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون نیز تصریح کرد: لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از امروز بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

محمدی افزود: پس از برگزاری آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش و مصاحبه، تعداد 39 نفر در واحدهای زیر مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان جذب کار و فعالیت خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

وی یادآور شد: براساس، آخرین اطلاعات درباره راه‌های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه‌های برگزاری آزمون، رعایت همه ضوابط اجرایی و پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک ضروری است.

محمدی تاکید کرد: همه متقاضیان این آزمون می‌بایست از روز چهارشنبه 19 شهریور به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان به متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند، گفت: این قبیل افراد می‌بایست روز پنج‌شنبه 20 شهریورماه سال‌جاری با مراجعه به باجه رفع نقص ، گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسؤول باجه ارائه کنند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها به عمل آید.

گفتنی است، علاوه بر درگاه‌های مرسوم و رسمی ارائه شده از طریق سازمان سنجش، سامانه ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی نیز آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان آزمون استخدامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار