حضرت آیت الله امامی کاشانی دردیدار با دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش؛

مدارس علوم و معارف اسلامی باید قوی و با کیفیت باشند

امانی: مدارس علوم و معارف اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - حضرت آیت الله امامی کاشانی بیان کرد آموزش و پرورش یک نهاد با اهمیت و موثر در امر تعلیم و تربیت نسل آینده این کشور است.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس علوم و معارف اسلامی باید قوی و با کیفیت باشند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی آموزش و پرورش، حضرت آیت الله امامی کاشانی در دیدار با دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کردند: کیفیت بخشی مدارس علوم و معارف اسلامی مورد توجه قرار گرفته؛ قوی و با کیفیت باشند. از لحاظ تحصیلی و توان علمی بچه‌های مدارس علوم و معارف اسلامی بالاست و معمولا این دانش‌آموزان دارای رتبه‌های عالی در کنکور هستند، باید تلاش کرد تا استعداد بچه‌ها شکوفا شود.

حضرت آیت الله امامی کاشانی اظهار کردند: کمیته علوم و معارف اسلامی در شورای عالی آموزش و پرورش و تحت مسئولیت شماست، برای موفقیت جناب عالی و تمام کسانی که در این زمینه سعی و تلاش می‌کنند دعا می‌کنم و خوشحالم از اینکه کار با وجود شما بزرگواران با جدیت پیش می‌رود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته علوم و معارف اسلامی گفت: آموزش و پرورش، عمومی ترین دستگاه از حیث ارتباطی با مردم است برخی از افراد جامعه با کارکردهای آن آشنایی کمی دارند و فکر می‌کنند کار با بچه ها خیلی راحت است در صورتی که این چنین نیست بلکه کار با بچه‌ها نیازمند دانش، تخصص و توانمندی‌های بسیاری است..

امانی گفت: شما همیشه دغدغه آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم داشته‌اید و اکنون نیز به کار تعلیم و تربیت مشغول هستید و آثار زیادی هم در این زمینه چاپ و منتشر کرده‌اید.

دبیرکل گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که برای صیانت و حفظ آن شکل گرفته است؛ به همراه همکارانم با تمام توان برای کیفیت بخشی به این مدارس تلاش خواهیم کرد.

در پایان این دیدار حضرت آیت الله امامی کاشانی دو جلد کتاب «خط امان» از تالیفات خود را به دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اهدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار