فرهنگی با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور فرانسه درباره اقدام نشریه شارلی ابدو:

غربی‌ها آزادی بیان را به همان شکلی که خودشان می‌خواهند معنا می‌کنند!

تهران (پانا) - نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در کشورهای غربی "آزادی" معنای خاص خود را دارد و هر آنچه را که به نفعشان باشد آزادی بیان ترسیم می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
غربی‌ها آزادی بیان را به همان شکلی که خودشان می‌خواهند معنا می‌کنند!

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خانه ملت، به اقدام هتاکانه نشریه شارلی ابدو و صحبت‌های رئیس‌جمهور فرانسه در خصوص این موضوع اشاره کرد و گفت: متاسفانه در غرب اگر شخصی بخواهد از حجاب دفاع کند و یا اینکه با رعایت شئونات اسلامی در محیط علمی و آموزشی حضور داشته باشد از این اقدام ممانعت به عمل می‌آورند.

وی در ادامه افزود: غربی‌ها هر آنچه را که به مذاق خودشان خوش بیاید آن را نماد آزادی ترسیم می‌کنند، اما در غیر اینصورت نفی خواهد شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس به سیاست‌های یک بام و دوهوای غرب نسبت به آزادی بیان، اشاره و تاکید کرد: اگر کسی در غرب بخواهد به سیاست‌های دولتمردان غربی اعتراضی داشته باشد با شدیدترین برخوردها روبه‌رو خواهد شد، اما همین‌ها در امورات داخلی کشورها دخالت می‌کنند و این اقدام را حق خود می‌پندارند.

این نماینده مردم در ادامه افزود: تفکری که در نظام لیبرالی حاکم بوده این است که باید در مقابل دینداری ایستاد و بالعکس آن هم از لاابالی‌گری‌ها حمایت می‌کنند، اما دین مبین اسلام این تفکر را قبول ندارد و دقیقا نقطه مقابل تفکرات غربی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار