رصد وضعیت بهداشتی مدارس در اولویت برنامه های آموزش و پرورش اردبیل است

اردبیل (پانا)- جلسه ستاد کرونای اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با هدف بررسی آخرین وضعیت شرایط بهداشتی مدارس با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
رصد وضعیت بهداشتی مدارس در اولویت برنامه های آموزش و پرورش اردبیل است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه طی سخنانی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته چند روز گذشته از مدارس و رصد روزانه وضعیت بهداشتی مدارس استان و پیگیری مسائل مربوطه، تلاش حداکثری مدیران مدارس در راستای رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا را، مثبت ارزیابی کرد.

او میانگین حضور دانش آموزان استان در کلاس های درس را بالاتر از میانگین کشور عنوان کرد و افزود: تمهیدات بهداشتی لازم از جمله در دسترس بودن مواد شوینده، ضدعفونی کننده و حتی ماسک بنا به شرایط موجود پیش بینی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان رفع نواقص بهداشتی موجود در برخی از مدارس استان را از اولویت اقدامات در روزهای آتی برشمرد و اظهار کرد: در این راستا تاکنون قریب به 2 میلیارد تومان توزیع سرانه بهداشتی در مدارس صورت گرفته و برنامه ریزی های لازم در جهت تامین اعتبار صورت گرفته است.

ناصری، همکاری دانشگاه علوم پزشکی در تهیه پوستر آموزشی پیشگیری از کرونا و ارسال آن به مدارس را در ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان و به تبع آن خانواده ها مهم و موثر دانست.

او از تشکیل مستمر و هفتگی جلسات ستاد کرونای آموزش و پرورش استان و ارسال گزارشات و نتایج به وزرات خبر داد و تاکید کرد: اوضاع را بررسی می‌کنیم و بنا به شرایط بهداشتی استان و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیمات مناسبی اتخاذ خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار امیدواری کرد با توجه به سطح آگاهی مدیران مدارس، خانواده‌ها و به ویژه دانش آموزان با پروتکل‌های بهداشتی و همکاری و هماهنگی تنگاتنگ اولیا و مربیان مدارس، امیدواریم مرحله بازگشایی مدارس را به خوبی پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار