تحصیل بیش از 70 هزار دانش آموز در آموزش وپرورش ناحیه شش مشهد مقدس در سال تحصیلی جاری

مشهد(پانا)- مدیر آموزش وپرورش ناحیه شش مشهد مقدس گفت: آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد در سال تحصیلی جاری پذیرای بیش از 70 هزار دانش آموز در 336 واحد آموزشی دولتی و غیر دولتی می باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل بیش از 70 هزار دانش آموز در آموزش وپرورش ناحیه شش مشهد مقدس در سال تحصیلی جاری

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، نورالله جوانشیری با اشاره به فعالیت دو هزار و 670 کلاس درس فعال در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اظهار کرد: آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد در سال تحصیلی جاری پذیرای بیش از 70 هزار دانش آموز در 336 واحد آموزشی دولتی و غیر دولتی می باشد.

وی در خصوص وضعیت پروژه های عمرانی ناحیه شش مشهد گفت: هم اکنون دو پروژه آموزشی در قالب 20 کلاس درس و یک استخر آماده بهره برداری می باشد، همچنین فرآیند تجهیز و آماده سازی دو کارگاه هنرستانی نیز انجام شده است و آماده استفاده می باشد.

جوانشیری ضمن اشاره به برگزاری جلسات آنلاین توجیهی پروژه مهر برای عوامل اجرایی مدارس در ناحیه شش افزود: در راستای برنامه توسعه متوازن، حدود 42 درصد دانش آموزان مقطع متوسطه دوم این ناحیه در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش مشغول تحصیل هستند.

این مقام مسئول با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد مقدس اظهار کرد: کسب رتبه اول قطب شهید هاشمی نژاد در میانگین نمرات کتبی امتحانات نهایی رشته های تجربی، ریاضی و انسانی، کسب رتبه اول استان در اجرای طرح مدام، کسب رتبه اول قطب شهید هاشمی نژاد و سوم استان در جشنواره نوجوان خوارزمی، کسب سه مقام برتر کشوردر سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور، کسب 9 رتبه برتر کشوری و انتخاب دو گروه برتر کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور، کسب ۱۵۲ رتبه برتر استانی در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری و کسب عنوان نشان ملی درجه یک هنری توسط یکی از معلمین ناحیه شش از جمله توفیقات اموزش و پرورش ناحیه شش مشهد مقدس در سال تحصیلی 1399-1398 می باشد.

وی در پایان افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی از اولیاء محترم دانش آموزان می خواهیم بیش از پیش یاور فرایند تعلیم و تربیت باشند و مثل همیشه بازوی قدرتمند و توانای آموزش وپرورش باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار