معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود

ایثارگری و جانفشانی مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است

ارومیه (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه های این هفته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، گفت: دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ این مرزو بوم است چرا که در دوران دفاع مقدس با وجود حمایت های بسیاری از کشورهای جهان ازصدام و رژیم بعثی عراق، مردم ایران سلامی توانستند با کمترین امکانات و با توکل بر خداوند متعال و رهبری امام راحل و وحدت و همبستگی در برابر هجوم رژیم بعث عراق ایستادگی کنند و اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک میهن مان در دست دشمنان باقی بماند.

وی ادامه داد: ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در تاریخ ماندگار شده است و این ایثارگری ها باید به روشهای مختلف به نسل های آینده منتقل شود.

وی با اشاره به شرایط ویژه کشورو شیوع بیماری کرونا، گفت: تلاش کادر پزشکی و پرستاران در درمان بیماران ستودنی است و تلاش این عزیزان همچون رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باید مستندسازی شود تا آیندگان بدانند مردم این سرزمین در مقابله با بیماری کرونا ایثارگری کردند.

وی با تاکید بر تدوین برنامه های مختلف در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس به ویژه برپایی نمایشگاه باید با تامین سلامت مردم و رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار