«در ساحت حضور» همراه با حجت الاسلام ابوترابی فرد

تهران (پانا) - حجت الاسلام ابوترابی فرد امام موقت تهران، جمعه 21 شهریور مهمان برنامه «در ساحت حضور» از رادیو تهران است.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
«در ساحت حضور» همراه با حجت الاسلام ابوترابی فرد

احمد برمر تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: رادیو تهران سالهای متمادی انعکاس برگزاری مراسم نماز جمعه تهران را بر عهده داشته است و در حال حاضر در شرایطی که امکان برگزاری این مراسم امکان پذیر نیست، برنامه به گفتگو با ائمه جماعت و شخصیت های مهم کشوری اختصاص یافته است تا در همان ساعت برگزاری مراسم نماز جمعه، خلاصه ای از خطبه اول و دوم تقدیم مخاطبان شود. حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران جمعه مهمان برنامه «در ساحت حضور» رادیو تهران خواهد بود.

بنا به گفته این تهیه کننده؛ حجت الاسلام سید غدیر هاشمی کاشانی با بیان احکام شرعی روز همراه مخاطبان است.

علاوه بر آن؛ ارتباط زنده با حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و سخنان ایشان در پاسخ به سوال مجری برنامه که اگر بنا بود نماز جمعه بجنورد را اقامه کنند در خطبه ها چه می گفتند ؟! پیش بینی شده است.

وی افزود: در ادامه برنامه ارتباط زنده با یکی از ائمه جمعه شهرستان های استان تهران که نماز اقامه نمی شود و ارتباط زنده با مسئول ستاد نماز جمعه یکی از شهرستانهای استان تهران و ارائه گزارش اقامه نماز از دیگر بخش های برنامه در ساحت حضور است.

هر هفته در برنامه در ساحت حضور از ساعت 11:45 الی 14:30 ارتباط با ائمه محترم کشور، ائمه موقت شهر تهران و ائمه جمعه شهرستان های استان تهران را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز دریافت کنید.

دستیار تهیه رضا قربانی، مجتبی حیدری گوینده، صدابردار سعید خلیل نژاد دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه Tehraan360@ پیدا و همراهی کنید.

همچنین علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار