با شعار مهر بانشاط صورت گرفت:

اعزام کاروان تجهیزات و وسایل ورزشی به مناطق ۲۴گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تجهیزات و وسایل ورزشی مورد نیاز مدارس به ارزش 4 میلیارد ریال به مناطق 24گانه آموزش و پرورش استان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان تجهیزات و وسایل ورزشی به مناطق ۲۴گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، آیین اعزام کاروان تجهیزات و وسایل ورزشی به مناطق ۲۴گانه آموزش و پرورش استان پیش از ظهر امروز با شعار مهر بانشاط در محل مجتمع ورزشی شهید رجائی ارومیه برگزار شد.

ابراهیم محمدی، آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار داشت: امروز کاروان تجهیزات و وسایل ورزشی با شعار مهر بانشاط و با اعتبار 4میلیارد ریال راهی مناطق ۲۴گانه آموزش و پرورش استان می شود.

وی با بیان اینکه توزیع این اقلام با اولویت مدارس محروم و دخترانه خواهد بود؛ گفت: پرداختن به ورزش بسیاری از آسیبهای اجتماعی را پیشگیری می کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز ورزش یک سیاست، اقتصاد و تربیت است و سن نوجوانی بهترین زمان برای تربیت جسمی نیروی انسانی کشور است.

وی با اذعان به اینکه ایجاد نشاط و شادابی در مدارس ضروریست؛ افزود: المپیادهای درون مدرسه ای، حیاط پویا، مدرسه قهرمان و ورزش صبحگاهی از جمله مهمترین برنامه های حوزه تربیت بدنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: معضل فقر حرکتی در بین نسل جوان، لزوم پرداختن به ورزش مدارس را بیش از پیش نمایان کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار