نیازمند مشارکت دانش‌ آموزان و معلمان هستیم

گلستان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در جلسه شورای معاونین اظهار کرد نیازمند مشارکت دانش‌ آموزان و معلمان هستیم و باید نگرانی خانواده‌ها را نیز در این خصوص برطرف کنیم.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند مشارکت دانش‌ آموزان و معلمان هستیم

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش گلستان ،جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان با حضور احسان گوهری راد مدیر کل آموزش وپرورش استان، اعضای شورای معاونین و همچنین رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها به صورت وبینار، پیرامون گزارش بازدید از مدارس استان توسط تیم های بازرسی، در سالن فرهنگ اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه گوهری راد اظهار کرد: هر مدرسه‌ای موظف است تمامی پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و تهویه مناسب هوای کلاس را برای رفع دغدغه والدین و همکاران رعایت کند و حضور بیش از ۳۵ دقیقه در یک محل خطر ابتلا را بالا می‌برد، بنابراین کلاس‌ها نباید بیشتر از ۳۵ دقیقه طول بکشد و تمامی تصمیمات باید در شورای مدرسه مصوب شود. وظیفه ما ارائه خدمات آموزشی است و ترجیح بر آموزش حضوری است، اما اگر کسانی به هر دلیل نمی توانند از آموزش حضوری بهره مند شوند، می توانند از سایر روش های آموزشی استفاده کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: نیازمند مشارکت دانش‌ آموزان و معلمان هستیم وباید نگرانی خانواده‌ها را نیز در این خصوص برطرف نماییم؛ نمی‌توان و نباید آموزش متوقف شود وما به عنوان متولیان نظام آموزشی موظفیم به طور دائمی شرایط را رصد کرده و بسنجیم که چگونه می‌توانیم بهترین شیوه را با توجه به شرایط دانش آموزان ارائه دهیم، مهم این است که ضمن حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان، هیچ دانش آموزی از چتر آموزشی جدا نیفتد.

وی ضمن قدردانی از اداره فن آوری اطلاعات آموزش و پرورش گلستان در خصوص ایجاد مرکز پاسخگویی به سوالات شهروندان گفت: برای ارتباط حداکثری با اولیای دانش آموزان و پاسخگویی به آنان، کارشناسان این مرکز تا 31شهریور 99 در تمامی روزهای هفته به جز ایام تعطیل از ساعت8 صبح تا 14 آماده پاسخگویی به سوالات اولیای محترم دانش آموزان هستند.

در ادامه جلسه بازرسان اداره کل آموزش و پرورش گلستان به شرح مفصل بازدیدها پرداخته و چالش های موجود را بازگو و به ارائه راهکار پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار