از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام شد:

توزیع ۵۰۰ هزار بسته دستکش و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک بین مطب‌ها و پزشکان

تهران ( پانا) - اداره کل تجهیزات پزشکی از حواله توزیع ۵۰۰ هزار بسته دستکش و دو میلیون و پانصد هزار ماسک در مرداد ماه سال جاری برای توزیع بین مطب ها و پزشکان توسط سازمان نظام پزشکی به عنوان متولی امور پزشکان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۵۰۰ هزار بسته دستکش و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک بین مطب‌ها و پزشکان

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در خصوص حواله های صادر شده برای سازمان نظام پزشکی در اطلاعیه ای آورده است: با عنایت به مصوبات ستاد کرونای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با توجه به ضرورت در اختیار قراردادن اقلام حفاظت فردی برای پزشکان به منظور ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به مردم شریف و بیماران نیازمند، حواله توزیع ۵۰۰ هزار بسته دستکش و دو میلیون و پانصد هزار ماسک در مرداد ماه سال جاری برای توزیع بین مطب ها و پزشکان توسط سازمان نظام پزشکی به عنوان متولی امور پزشکان صادر شده که در دست انجام است.

در این اطلاعیه آمده است: حواله هایی نیز برای سایر سازمان ها و ارگان های مربوطه نیز صادر شده است که در همه موارد نحوه توزیع اقلام پیگیری و رسیدگی می شود. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه تخلف پیگیری و برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار