اطلاعیه سفارت کشورمان درباره صدور روادید برای دانشجویان در ایتالیا

تهران (پانا) - سفارت کشورمان در ایتالیا اطلاعیه ای در مورد نتیجه پیگیری مشکلات صدور روادید برای دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه سفارت کشورمان درباره صدور روادید برای دانشجویان در ایتالیا

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
قابل توجه دانشجویان عزیز آماده و یا شاغل به تحصیل در ایتالیا، به دنبال ارسال رایانامه های متعدد و ابراز گلایه از سیستم نوبت دهی روادید شرکت CKGS معرفی شده از سوی سفارت ایتالیا در تهران، موضوع از طریق این سفارت به اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان و متعاقبا سفارت ایتالیا در تهران منعکس و درخواست گردید توضیحات لازم در این ارتباط ارایه شود. بخش کنسولی سفارت ایتالیا در تهران توضیحات ذیل را ارایه نموده که ذیلا جهت امعان نظر هموطنان عزیز متقاضی ارایه می شود:
-درخواست برای تعیین وقت مصاحبه بسیار بیشتر از ظرفیت روزانه موجود می باشد که این امر سیستم را تحت فشار زیادی قرار می دهد . از امسال بخش کنسولی سفارت ایتالیا در تهران مجموعه ای اقدامات را برای جلوگیری از رزرو وقت های تعیین مصاحبه توسط آژانس های متفرقه اجرا نموده است.
- اگر اولین اقدام برای ثبت نام مصاحبه ناموفق باشد، سیستم رزرو به صورت خودکار، به شما اجازه نمی دهد که تلاش دوم را انجام دهید. بعلاوه، این سیستم به گونه ای طراحی شده که نوبت ها را فقط به صورت هفتگی در دسترس قرار دهد. به عنوان مثال، رزرو وقت از 2 سپتامبر حداکثر برای 9 سپتامبر ممکن است.
-این یک راهبرد است که دقیقا برای تامین نیاز متقاضیان اصلی و واقعی طراحی شده که با رزرو فوری تمام وقت های موجود، واسطه ها و دلال هایی را که ممکن است از رزرو وقت مصاحبه توسط متقاضیان حقیقی جلوگیری کنند، دلسرد و ناامید می کند. علاوه بر این، هر روز زمانی تعیین شده که در صورت هرگونه لغو رزرو وقت ملاقات، بلافاصله وقت آزاد شده را برای رزرو در دسترس متقاضیان دیگر قرار می دهد.
-وب سایت این شرکت برای جلوگیری از ایجاد هرگونه سوء استفاده در ثبت و تعیین وقت های مصاحبه توسط واسطه ها و دلالان، از خارج از ایران اداره می شود.
- بدون برون سپاری برخی از خدمات سفارت از طریق شرکت مذکور، سفارت ایتالیا قادر به پذیرش و پردازش تعداد بسیار کمتری از درخواست های ویزا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار