مرعشی: نهاد هماهنگ کننده ای در جریان اصلاحات ایجاد می کنیم

تهران (پانا) - سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: تبادل نظر احزاب اصلاح طلب در حال انجام است و نهاد هماهنگ کننده ای برای جایگزینی شورای عالی سیاستگذاری ایجاد می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مرعشی: نهاد هماهنگ کننده ای در جریان اصلاحات ایجاد می کنیم

به گزارش ایسنا، حسین مرعشی در نشست حزب ندای ایرانیان با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم، اظهار کرد: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نتوانست این انتخابات را خوب اداره کند و اکنون هم فعالیت اش متوقف شده است و هنوز نهاد هماهنگ کننده ای وجود ندارد، البته تبادل نظر احزاب در حال انجام است و نهاد هماهنگ کننده ای ایجاد می شود.

وی درباره نتیجه انتخابات مجلس یاردهم، افزود: روشن بود که ما انتخابات را واگذار می کنیم. اگر احزاب و شورای عالی هم وارد انتخابات می شدند، موفق نمی شدیم. ما همه سرمایه خود را به پای دولت گذاشته بودیم اما وقایع دی ۹۶ تا آبان۹۸ موجب شد که بخش بزرگی از سرمایه اجتماعی ما تحت تاثیر قرار بگیرد.

این فعال سیاسی در بخش دیگری از این نشست درباره مسایل بین‌المللی و تحریم های کشور خاطر نشان کرد: با اعمال تحریم های جدید سالی ۵۰میلیارد دلار از درامد نفتی کشور کاهش یافت و روسیه، چین و اروپا هم نتوانستند کاری کنند ، زیرا آمریکا بر مبادلات جهانی تسلط دارد. در این شرایط اگر صنعت فولاد، معادن و پتروشیمی نبود، فشار بیشتری به اقتصاد ایران وارد می شد و شاید تورم ایران مثل ونزوئلا می شد.

وی اضافه کرد : با این حال من معتقدم که آمریکا در دنیا تنها مانده و از اقدامات خود پشیمان شده است. برداشت من این است که امسال سال پایان سختی ها خواهد بود و ما از پیک سختی ها عبور خواهیم کرد.

مرعشی در پایان گفت: اگر ترامپ مجددا رییس جمهور آمریکا شود، چون به اشتباهات اش پی برده است ممکن است سیاست های خود را در قبال ایران اصلاح کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار