مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

9 طرح تعاونی در استان زنجان افتتاح می‌شود

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 9 طرح تعاونی در استان زنجان با دستور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
9 طرح تعاونی در استان زنجان افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی عنوان کرد: با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا در کشور، عمده برنامه‌های سال جاری هفته تعاون در سطح استان نیز بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه 19 شهریور همزمان با سراسر کشور، 383 طرح تعاونی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مقامات عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد که در استان زنجان نیز 9 طرح تعاونی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: این 9 تعاونی در چهار شهرستان ابهر، خدابنده، خرمدره و زنجان خواهند بود. این تعاونی‌ها 305 نفر عضو داشته که با افتتاح آنها 140 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: در مجموع برای افتتاح این تعاونی‌ها، 276 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و 69 میلیارد و 200 میلیون ریال نیز از تسهیلات بانکی استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تعاونی‌ها در بخش‌های تولیدی، کشاورزی، مسکن و ورزشی فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار