رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد:

حمایت از کشاورزان با خرید تضمینی گندم امری لازم و ضروری است

زنجان (پانا) - حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری گفت: با اقدامات انجام شده الحمدلله وضعیت استان در اکثر زمینه ها خوب می باشد که این نشان از اقدامات ارزشمند صورت گرفته در همه این حوزه ها می باشد اما بایستی در سایر زمینه ها نیز که کاستی وجود دارد با قدرت وارد شده و کمبود ها را جبران کنیم.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از کشاورزان با خرید تضمینی گندم  امری لازم و ضروری است

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی افزود: ما در حوزه گندم، مشکلاتی طی سالهای گذشته داشتیم، که یکی از آنها عدم اعلام قیمت تضمینی گندم بود آنهم قبل از کشت گندم تا کشاورز انگیزه برای کشت محصول داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: همه باید کمک کنند تا کسی جرات تخلف در هیچ حوزه ای را نداشته باشد. ما نباید شاهد تولید آرد و نان بی کیفیت در سطح استان باشیم. چرا باید کیفیت نان زنجان با نان سایر استانها فرق بکند؟ آیا تکنولوژی تولید نان در آن استانها فرق می کند؟

وی ادامه داد: اصل پیشگیری ،در همه زمینه ها اولویت است.بخصوص در حمایت از تولید، اشتغال. نگذاریم واحدی تولیدی بله لحاظ مشکلاتی که دارد منجر به تعطیلی بشود تا به واسطه تعطیلی ان یک عده بیکار شوند. همه باید به چرخه تولید و اقتصاد کشور توجه نماییم.

عالیترین مقام قضایی استان زنجان گفت: از مسئولان صنعت انتظار داریم به وظایف قانونی خوو عمل کند و اجازه ندهد واحد های صنعتی به تعطیلی کشیده شوند.نگذاریم چرخه تولید متوقف شود.اجازه ندهیم با اقدامات غلط یک عده ای تولید و چرخه آن متوقف شود.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی اظهار کرد: در آستانه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم .همه وظیفه داریم در این انتخابات که مظهر مردم سالاری دینی است حضور گسترده داشته باشیم . ان شالله با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون نگرانی ضمن حضور حداکثری در پای صندوق های رای ، فرد اصلح را انتخاب و در مدیریت شهر ، استان و کشورمان مشارکت نماییم.

وی ادامه داد : دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در تبلیغات باید رعایت قانون را بکنند. مبادا در راستای تبلیغات به کسی توهین بشود. بایستی میدان انتخابات را به میدان رقابت تبدیل کنیم .

این جلسه که حدود 3 ساعت به طول انجامید، اعضای جلسه نیز به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار