توزیع تجهیزات ورزشی در مدارس منطقه۱۷

تهران(پانا)- مصطفی عرب، کارشناس تربیت بدنی منطقه ۱۷، اعلام کرد، با هدف ارتقای سلامت و نشاط دانش آموزان، طرح تامین تجهیزات ورزشی مدارس منطقه کلید خورد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع تجهیزات ورزشی در مدارس منطقه۱۷

مصطفی عرب افزود: با مساعدت مالی وزارت آموزش و پرورش و عنایت ویژه مدیر منطقه، و با هدف ارتقای سلامت جسمی و ایجاد روحیه ی نشاط و شادابی دانش آموزان منطقه، یک چهارم مدارس منطقه ۱۷، از نظر امکانات ورزشی تجهیز شد.
عرب گفت: عقل سالم در بدن سالم است. سلامت جسمی دانش آموزان در شرایط کنونی که بیشتر زمان آنها در محیط بسته می گذرد، بیش از پیش مورد اهمیت است.
وی افزود: این اقدام می‌تواند شور و نشاط ورزش را به مدارس تزریق و محیط آموزشگاهی را جذاب و پرنشاط کند. این حرکت نو نقش موثری درایجاد انگیزه در بین دانش آموزان به سمت ورزش های تخصصی دارد.
وی بیان داشت: این اقلام ورزشی متناسب با مفاد درس تربیت ‌بدنی مقاطع مختلف تحصیلی تهیه شده است و اولویت اول نیز با مدارس کم برخوردار است.
عرب گفت: فعالیت های تربیت بدنی با هدف تقویت نشاط و شادابی در مدرسه از جمله فعالیت های آموزش و پروش است که با جدیت پیگیری می شود.
عرب ادامه داد: اگر بخواهیم در مسیر توسعه گام برداریم باید فعالیت تربیت بدنی را تقویت کنیم تا افراد با فیزیک مناسب وارد جامعه شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار