معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

با وجود شیوع کرونا و وضعیت خاص مدارس، طرح نماد امسال هم با جدیت پیگیری و اجرا می شود

بجنورد (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه کمیته علمی اجرایی برون سازمانی طرح نماد خبر داد با وجود شیوع کرونا و وضعیت خاص مدارس، طرح نماد امسال هم با جدیت پیگیری و اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
با وجود شیوع کرونا و وضعیت خاص مدارس، طرح نماد امسال هم با جدیت پیگیری و اجرا می شود

جلسه کمیته علمی و اجرایی برون سازمانی طرح نماد در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

محمد اکرامی فر در جلسه کمیته استانی طرح نماد ضمن تاکید بر اهمیت این طرح بزرگ در پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی گفت : طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان که به اختصار «نماد» خوانده می شود، به عنوان یک طرح مهم در حوزه امور اجتماعی کشور، با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان، در مدارس اجرا می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارشی از برگزاری کارگاه های طرح نماد تصریح کرد: اعتبارات لازم برای اجرای طرح بین شهرستان ها توزیع شده و همانند سال گذشته در سه شهرستان بجنورد ، اسفراین و راز و جرگلان اجرا می شود.

اکرامی فر در ادامه با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: کارگاه های آموزشی طرح نماد فقط مناطق با وضعیت سفید و زرد و با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی با ظرفیت حداکثر 10 نفر برگزار می شود.

وی افزود: راه اندازی صدای مشاور با همکاری 28 نفر از مشاورین متخصص استان از طرح های خوبی بود که توسط آموزش و پرورش استان در ایام کرونا راه اندازی شد.

اکرامی فر با اشاره به کمبود نیروی مشاوره در استان بخصوص در مناطق محروم مثل راز و جرگلان اظهار امیدواری کرد با جذب نیروهای جدید و ساماندهی نیروهای موجود این مشکلات بزودی مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار