داستان روزنامه نگار آمریکایی در «هزار توی داستان » رادیو نمایش بررسی می شود

تهران (پانا) - این هفته در برنامه «هزارتوی داستان» رادیو نمایش ، داستان «طناب» از کاترین آن پورتر، نویسنده، روزنامه نگار و فعال سیاسی آمریکایی، روایت و بررسی می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
داستان روزنامه نگار آمریکایی در «هزار توی داستان » رادیو نمایش بررسی می شود

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، بهناز بستان دوست پژوهشگر و مجری کارشناس این برنامه رادیویی گفت : در این روزهای غریب و غیر قابل پیش بینی که کرونا همه جهان را تحت شعاع قرار داده است ، دوستداران و علاقه مندان ِپیگیر ادبیات توجه ویژه ای به داستانهایی که به بیماریهای عالم گیر پرداخته اند، نشان می دهند.

وی افزود: از جمله این رمانها میتوان از طاعون کامو و عشق سالهای وبای مارکز نام برد. اما رمان موفق دیگری که در این زمینه می توانیم نام ببریم رمان« اسب رنگ پریده سواررنگ پریده»نوشته کاترین آن پورتر می باشد. او که خود قربانی بیماری بوده به زیبایی در این اثر به نابودی و ویران‌گری «آنفلوانزای اسپانیایی» سال ۱۹۱۸ پرداخته است.

وی در پایان گفت : این هفته در برنامه «هزارتوی داستان» به زندگی کاترین آن پورتر و داستان کوتاه «طناب » از او پرداختیم . کاترین آن پورتر، نویسنده، روزنامه نگار و فعال سیاسی آمریکایی است که هرگز به دانشگاه نرفت و با این وجود یکی از استادان فصاحت و بلاغت در داستان نویسی قرن بیستم آمریکا به شمار می آید.

گفتنی است : پژوهش، روایت داستان و مجری کارشناسی «هزارتوی داستان » را بهناز بستان دوست بر عهده دارد . کارشناس برنامه فرزانه زحلی و گویندگی بیوگرافی با رضا عمرانی است همچنین تهیه کنندگی برنامه بر عهده ژاله محمدعلی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار