لزوم توسعه آموزشهای همگانی برای مدیریت بحرانها

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت توسعه آموزشهای همگانی برای کاهش اثرات بحرانها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توسعه آموزشهای همگانی برای مدیریت بحرانها

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به ویژه در آموزش همگانی فعالیت های گسترده ای دارد گفت: راهبرد کشور برای کاهش خطرات و آسیب ها تاکید بر آموزش است و در بحران هایی مانند زلزله، سیل و دیگر حوادث غیرمترقبه به آموزش و سرمایه گذاری جدی مادی و معنوی نیاز داریم.
وی با تاکید بر حفظ و داشتن مهارت های لازم در بحران های غیر قابل پیش بینی گفت: هلال احمر نقش محوری در تعریف ذاتی مسئولیت خود در آموزش دارد و با آموزش می توان در حوادث کمترین آسیب را دید.
وی تصریح کرد: با آموزش می توان کاری کرد که مدیریت بحران بخشی از فرهنگ عمومی و رفتار ما شود که در این راه آموزش و پرورش تاثیر گذارترین شریک در انجام ماموریت های هلال احمر است.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: تربیت و آموزش جوانان برای نقش آفرینی در روزهای بحرانی یکی از وظایف جمعیت هلال احمر است چرا که آموزش راهبردی ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر به حساب می آید به ویژه اگر این آموزش ها از مدارس آغاز شود.
وی با بیان اینکه جوانان هلال احمر در روزهای سخت و بحرانی داوطبانه و مخلصانه کار میکنند تاکید کرد: برای جذب حداکثری جوانان در جمعیت هلال احمر باید همکاری های بین سازمان آموزش و پرورش و بسیج گسترش روز افزون داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار