مجموعه« بی نشانی» منتشر شد

تهران (پانا) - مجموعه بی نشانی که شامل نوشته ها و خوانش مریم سعید و همچنین ویدئوآرت ها و کلیپ های ناصر پویش است منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه« بی نشانی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی مجموعه «بی نشانی»، این مجموعه شامل یک کتاب دو زبانه فارسی و انگلیسی در 220 صفحه، دی وی دی خوانش متن با صدای نویسنده، و همچنین تعداد 28 کلیپ و ویدئو آرت در یک دی وی دی مجزا است که ملهم از نوشته های نویسنده و اشعار مولانا ساخته شده است.

مریم سعید نویسنده در مقدمه کتاب نوشته است:" هر یک از نوشته ها بند بند سرود زندگیم است که افتخار هم نشینی با یک یا چند بیت از ابیات فاخر مولانا را پیدا نموده است. سرودی از جنس صبوری،از جنس بی دلی، از جنس وفا، سرودی به بیقراری پاییز و به صلابت ایمان، سرودی به بلندای بصیرت ، و به ژرفای سکوت، سرودی به شیرینی فرزانگی ."

ناصر پویش کارگردان و تهیه کننده کلیپ ها و ویدئو آرت ها نیز در باره کارش می گوید: "در دنیای پر پارازیت و ازدحام اخبار مضطرب و تلقینی، حضور این کارها شاید ایجاد فضای مناسبی است برای پس زدن اظطراب ها و ویرانی ها و دیدن چیزهایی که می تواند حاصل نظاره کردن و پس زدن افکار مزاحم و پرهیاهو باشد. به قول مولانا، گنج ها در ویرانی ها بدست می آیند." گفتنی است ناصر پویش هم اکنون فیلم "شهر سوخته" را در گروه هنر و تجربه در اکران دارد.

این متن ها و اشعار ارجاع شده مولانا توسط مجتبی احمدخان به انگلیسی برگردانده شده و توسط انتشارات نگاه معاصر منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار