تخریب یک واحد مسکونی غیرمجاز در تبریز

تبریز(پانا) - معاون خدمات شهری منطقه ۱۰ تبریز از تخریب یک واحد ساختمانی غیرمجاز در کوچه بهروزیه سرباز شهید محدوده این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تخریب یک واحد مسکونی غیرمجاز در تبریز

عبدالرضا واحد زبرلو با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به جدیت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح منطقه تخریب یک واحد غیر مجاز مسکونی واقع در کوچه بهروزیه خیابان سرباز شهید بر اساس حکم صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰، پس از پایان مهلت قانونی و اخذ حکم قضایی با همکاری نیروی انتظامی، معاونت خدمات شهری و اجرایی و واحد اجرای احکام منطقه ۱۰ انجام گرفت.

وی با بیان این‌که منطقه ۱۰ بیشترین وسعت از بافت فرسوده و قدیمی را در اختیار گرفته و این ویژگی، از فرصت‌های طلایی منطقه برای ارتقای ارزش افزوده محلات است، افزود: متاسفانه برخی سوداگری‌ها، در زمینه ساخت‌وساز دیده می‌شود که با سوء‌استفاده از این فرصت، درصدد ساخت‌وسازهای غیرقانونی و ناامن هستند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به این‌که ساخت وسازهای غیراصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد از شهروندان خواست در چارچوب مجوزهای شهرسازی، ساخت‌وساز خود را عملیاتی کنند؛ چرا که شهرداری، در تخریب واحدهای غیرقانونی، قاطع و بدون ملاحظه عمل خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار