فراخوان اولین دوره جشنواره فیلم بیمه منتشر شد

تهران (پانا) - فراخوان اولین دوره جشنواره فیلم، عکس و پوستر بیمه منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان اولین دوره جشنواره فیلم بیمه منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جشنواره ،اولین دوره جشنواره ملی فیلم، عکس و پوستر بیمه توسط بیمه کوثر و بیمه مرکزی در پاییز امسال برگزار می شود و همزمان با صدور مجوز این جشنواره از سوی وزارت ارشاد فراخوان جشنواره منتشر شد.

این جشنواره در سه بخش فیلم، عکس و پوستر برگزار می‌شود در بخش فیلم آثار در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای (موبایل) بررسی و داوری خواهند شد.

در بخش حرفه‌ای فیلم‌هایی که در قالب‌های کوتاه مستند، انیمیشن در مدت زمان یک الی 30 دقیقه می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و در بخش نماهنگ نیز آثار در مدت زمان یک الی 10 دقیقه امکان حضور در جشنواره را دارند.

در بخش غیرحرفه‌ای فیلم‌های موبایلی که در مدت زمان یک تا پنج دقیقه ساخته شده‌اند امکان شرکت در جشنواره را دارند در بخش عکس آثار می‌تواند به صورت آنالوگ و یا دیجیتال ارائه شود و در دو بخش عکس‌های حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای و تک عکس و یا مجموعه‌ای از عکس‌ها داوری و برندگان معرفی می‌شوند.

در بخش پوستر هر هنرمند می‌تواند حداکثر پنج اثر در موضوعات جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا 25 مهر 99 است و علاقمندان و هنرمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سا یت www.fest.kins.ir فرم جشنواره را دریافت و آثار خود را بدون مراجعه حضوری بارگذاری کنند.

اولین دوره جشنواره فیلم و عکس و پوستر بیمه به دبیری امیر کرم‌یزدی 3 الی 6 آذر 99 با موضوعات بیمه و مردم، بیمه و جامعه، کووید 19، در تهران برگزار می‌شود.
مدیریت روابط عمومی این جشنواره بر عهده علی زادمهر است و کاوه خداشناس، علی نوروزی، محمد حسین عابدینی احمدرضا عصاری، امیرکرم یزدی به عنوان اعضای هیات انتخاب، فریدون جیرانی، جلیل اکبری صحبت، محمد آ‌لادپوش و بهتاش صناعی‌ها به عنوان داوران بخش فیلم و عکس، قباد شیوا، کامبیر درمبخش، سمیه ولیان به عنوان داوران بخش پوستر در این جشنواره فعالیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار