خانواده ها نگران آموزش حضوری فرزندان خود در مدارس نباشند

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان عنوان کرد زمینه آموزش حضوری دانش آموزان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در مدارس استان فراهم است و خانواده ها نگران آموزش حضوری فرزندان خود در مدارس نباشند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خانواده ها نگران آموزش حضوری فرزندان خود در مدارس نباشند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، محمد رحمتی گفت: بازدید روزانه از واحدهای آموزشی مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی مدارس شامل فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و ضدعفونی انجام می گیرد. در مدارسی که پروتکل ها رعایت نمی شود پی گیری های لازم انجام می شود، بنابراین خانواده ها نگران نباشند.

وی اظهار کرد: والدین می توانند با حضور در مدرسه فرزند خود از نزدیک چگونگی رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مشاهده کنند، آن وقت نسبت به آموزش حضوری و غیرحضوری فرزند خود تصمیم بگیرند. ضمن اینکه طی روزهای اخیر کلاس هایی برای اولیاء دانش آموزان گذاشته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای به عمل آمده چند روز اخیر از واحدهای آموزشی، دانش آموزان در مقطع متوسطه استقبال خوبی از آموزش حضوری به عمل آورده اند و طبق تقسیم بندی کلاس ها به زوج و فرد در واحدهای آموزشی حاضر می شوند.

وی بیان کرد: البته طبق گزارش کارشناسان آموزش و پرورش در بازدیدهای به عمل آمده در تعدادی از واحدهای آموزشی مقاطع ابتدایی نیز دانش آموزان و اولیاء آنان از آموزش حضوری استقبال کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اظهار کرد: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش و تصمیمات اتخاذ شده هم اکنون بنای آموزش در مدارس، حضوری بوده تمامی زمینه ها برای حضور دانش آموز در مدارس فراهم شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزیر آموزش و پرورش حضور دانش آموز در مدرسه الزامی نیست، خاطر نشان کرد: اما اولیاء باید وضعیت تحصیل دانش آموز خود شامل آموزش حضوری یا غیرحضوری را به مدیر مدرسه اعلام کنند، مدیران نیز موظفند که این مهم را انجام داده تا تکلیف مشخص شود.

مدیرکل آموزش و پرورش با تاکید بر این مطلب که معلمان در مدارس با هر تعداد دانش آموز موظف به ارائه آموزش هستند، اضافه کرد: تا زمانی که بنای آموزش حضوری باشد معلمان موظف به رعایت این مهم هستند البته هر لحظه ممکن است شرایط تغییر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار