مرتضایی: برای دریافت کتاب درسی باید به مدارس مراجعه شود

تهران (پانا) - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به خانواده‌ها تاکید کرد آنچه در سامانه ثبت سفارش به عنوان هزینه کتاب از آنان گرفته شده هزینه نهایی است و اگر هزینه اضافی از خانواده‌ها گرفته شود باید برای رسیدگی اعلام کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مرتضایی: برای دریافت کتاب درسی باید به مدارس مراجعه شود

اسدالله مرتضایی در ارتباط تلفنی با شبکه خبر با بیان اینکه برای دریافت کتاب درسی باید به مدارس مراجعه شود گفت: ما همه کتاب‌های ثبت سفارس شده را به استان‌ها و مناطق ارسال کردیم و از 25 مرداد توزیع کتاب درسی آغاز شده است.

مرتضایی بیان کرد: حدود ۵۰۰ هزار نفر هنوز ثبت کتب درسی نداشتند که بخشی در حوزه استعدادهای درخشان هستند، 220 هزار نفر در دوره ابتدایی، 159 هزار نفر در دوره متوسطه، 152 هزار نفر در متوسطه نظری و 82 هزار نفر در هنرستان‌ها هنوز ثبت‌نام نکردند که امیدواریم هرچه‌زودتر ثبت‌نام کنند تا امکان توزیع به‌هنگام در مدارس فراهم شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه سامانه ثبت‌نام کتب درسی باز است، به خانواده‌ها تاکید کرد آنچه در سامانه ثبت سفارش به عنوان هزینه کتاب از آنان گرفته شده هزینه نهایی است و اگر هزینه اضافی از خانواده‌ها گرفته شود باید برای رسیدگی اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار