پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۲؛

میلانی: باید از ساخت و ساز در بالادست رودخانه کن جلوگیری کرد

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت رود دره کن در مجاورت منطقه ۲۲ است و ممکن است این منطقه در شرایط سیلابی رودخانه کن، تاثیر بپذیرد لذا باید نسبت به اطراف رودخانه کن حساس بود و آن را احیا کرد و هم شهرداری منطقه باید در بالادست مانع ساخت و ساز و تصرف در بستر رودخانه شود و هم از رسوب بیشتر رودخانه جلوگیری کند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
میلانی: باید از ساخت و ساز در بالادست رودخانه کن جلوگیری کرد

سید آرش حسینی میلانی در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا، و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۲، گفت: منطقه ۲۲ از جمله مناطقی است که طرح کاپ را به صورت پایلوت اجرا می‌کند. شهرداری این منطقه در بحث تفکیک هم قبلا فعالیت خوبی داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: شورایاری منطقه ۲۲ هم باید برای اجرای هرچه بهتر طرح کاپ به شهرداری منطقه کمک کند، تا این طرح شتاب خوبی داشته باشد و به سرانجام برسد.

این عضو شورای شهر درباره تصفیه‌خانه خرگوش دره اظهار کرد: امضای قرارداد احداث تصفیه‌خانه خرگوش دره در مرحله گذار است که امضای آن باید سرعت بگیرد و هرچه زودتر زمین آن تحویل داده شود تا همین دوره کلنگ احداث آن به زمین زده شود.

حسینی میلانی با تاکید بر ضرورت تکمیل فاضلاب شهری منطقه ۲۲ تصریح کرد: تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شهروندان منطقه ۲۲ است و شورایاران هم پیگیری‌های لازم را باید داشته باشند.

وی با اشاره به مجاورت منطقه ۲۲ با رود دره کن خاطرنشان کرد: رود دره کن در مجاورت منطقه ۲۲ است و ممکن است این منطقه در شرایط سیلابی رودخانه کن، تاثیر بپذیرد. لذا باید نسبت به اطراف رودخانه کن حساس بود، و آن را احیا کرد. و هم شهرداری منطقه باید در بالادست مانع ساخت و ساز و تصرف در بستر رودخانه شود و هم از رسوب بیشتر رودخانه جلوگیری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار