پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۲؛

میرلوحی: منطقه 22 شُش تنفسی تهران است

تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران گفت منطقه 22 از گذشته منطقه‌ای بوده که به عنوان شُش تنفسی تهران و عرصه‌ای برای توسعه محیط زیست و رعایت اصول معیارهای زیست محیطی مطرح بوده اما متاسفانه امروز دغدغه های بسیاری نظیر بوی فاضلاب و بافت فرسوده و نظایر اینها سبب شده مزیت‌های این منطقه در معرض فراموشی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
میرلوحی: منطقه 22 شُش تنفسی تهران است

سید محمود میرلوحی در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 22 با گرامیداشت سالروز واقعه 17 شهریور و سالروز درگذشت آیت الله طالقانی گفت: در بررسی طرح تفصیلی منطقه 22 باید بگویم که این منطقه از قبل به عنوان شُش تنفسی تهران مطرح بوده است. این منطقه از گذشته جایگاهی بوده برای توسعه محیط زیست و اصول معیارهای زیست محیطی اما متاسفانه امروز دغدغه هایی نظیر بافت فرسوده و بوی فاضلاب و توسعه ناموزون سبب شده مزیت‌های این منطقه مغفول بماند لذا از همین جا باید محکم بایستیم و فرصت های این منطقه را حفظ کنیم. این موارد باید از سوی شهردار منطقه هم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران گفت: در خصوص بوی فاضلاب باید بگویم خوشبختانه بحث تصفیه خانه شماره 6 به نتیجه رسیده و با اینکه به طور رسمی به برداری از آن آغاز نشده اما شکر خدا به جریان افتاده و با بهره برداری از این تصفیه خانه نه تنها مشکل آب این منطقه بلکه کیفیت آب غرب تهران ارتقا خواهد یافت.

میرلوحی در ادامه لزوم توجه به کمبود سرانه آموزش و پرورش و کلانتری‌ها در این منطقه را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار