پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۲ مطرح شد؛

مجید فراهانی: نبود سرانه‌های مختلف در منطقه 22 از عوامل ایجاد ترافیک است

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان این مطلب که حل معضل آب و طرح تفصیلی منطقه 22 از افتخارات شورای پنجم است، گفت نبود سرانه‌های مختلف در این منطقه یکی از عوامل ایجاد ترافیک است و به زودی سکونت بیش از دو برابر جمعیت فعلی در منطقه ۲۲ رخ می‌دهد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مجید فراهانی: نبود سرانه‌های مختلف در منطقه 22 از عوامل ایجاد ترافیک است

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۲ گفت: اگرچه نزدیک ۲۰۰ هزار نفر در منطقه ۲۲ ساکن هستند اما برج های ساخته شده زیادی وجود دارد که پتانسیل جمعیت پذیری است و هیچگونه زیر ساخت و سرانه برای آن در نظر گرفته نشده است. باید اعتقاد پیدا کنیم مشکلات منطقه ۲۲ بیش از دو یا سه منطقه شهرداری است. ظرفیت پذیری منطقه با توجه به برج‌های ساخته شده بیش از ۵۰۰ هزار نفر خواهد بود و به زودی باید شاهد سکونت بیش از دو برابر جمعیت فعلی باشد در صورتی که اکنون هم، سرانه های موجود را ندارد.

فراهانی تصریح کرد: در این منطقه از حیث سرانه آموزشی مشکل داریم که بیش از ۵۰ هزار سفر آموزشی از منطقه ۲۲ به منطقه ۵ به صورت روزانه انجام می شود. بخشی از ترافیک منطقه به همین علت است. مسئله آب منطقه به حالت بحرانی رسیده بود که با راه اندازی تصفیه خانه ششم با همت شورای پنجم این مشکل حل خواهد شد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر ادامه داد: هزار میلیارد تومان هزینه شد تا آب از سرچشمه های کرج و طالقان و... منتقل شود که پروژه ملی قابل افتخار است و مشکل جدی آنجا حل شد. از طرفی منطقه ۲۲مسئله برق داشته و سایر سرانه ها هم مشکل دارند.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: از افتخارات دیگر، طرح تفصیلی منطقه ۲۲ بود که شورای پنجم به آن ورود پیدا کرد و همچنان هم حمایت خواهیم کرد. همچنین باید از پتانسیل شورایاران این منطقه استفاده کرد. مشکلات منطقه ۲۲ در همه حوزه ها وجود دارد و باید دست به دست هم دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار