مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

در شرایط بحرانی، جز آموزش درست چاره ای نداریم

اجازه نخواهیم داد دانش آموزی در استان بلاتکلیف بماند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان در شبکه استانی اشراق زنجان حاضر شد و به سوالات مخاطبین در خصوص بازگشایی مدارس پاسخ گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
در شرایط بحرانی، جز آموزش درست چاره ای نداریم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه زنده تلویزیونی شبکه اشراق ضمن تشکر از همکاران دغدغه مند استان، اظهار کرد: آموزش به صورت حضوری الزامی نیست و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد دانش آموزی در استان بلاتکلیف بماند و آموزش به صورت حضوری الزامی نیست.

رفیعی افزود: ما در این شرایط بحرانی، جز آموزش درست چاره ای نداریم و بهترین مکان جهت آموزش به دانش آموزان مدرسه است که باید ترکیبی از راه حل های مختلف را داشته باشیم.

مردم حق دارند نگران باشند

وی با بیان این که اگر دست به دست هم دهیم تمامی مشکلات از جمله این موضوع را مرتفع خواهیم کرد، بیان کرد: مردم حق دارند نگران باشند و پرسش کنند، ولی باید بدانند که نیروهای آموزش و پرورش جزو نیروهای خدوم و صادق هستند که می‌توانند هر شرایطی را مدیریت کنند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان گفت: امروز نقش خانواده ها پررنگ شده است و ضرورت دارد به عنوان معلم یار در کنار معلمان و آموزش و پرورش باشند تا با همدلی و همسویی از این وضعیت عبور کنیم.

مرکز پاسخگویی به سوالات مردم راه اندازی شد

رفیعی در پایان با تاکید بر اینکه اکیپ های نظارتی اداره کل به صورت مستمر از مدارس بازدید خواهند کرد، گفت: مرکز پاسخگویی به سوالات در اداره کل آموزش و پرورش استان راه اندازی شده که مخاطبین عزیز می توانند جهت ارتباط با ما و دریافت پاسخ در زمینه بازگشایی مدارس استان، با شماره های 33133439،33133452،33133441،33133437 تماس گرفته و یا به شماره 09395828535 پیامک بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار