با حضور رئیس اداره فنی و حرفه ای و کار دانش؛

جلسه هماهنگی نحوه بازگشایی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش مناطق ابهر، خرمدره و خدابنده برگزار شد

زنجان (پانا) -جلسه هماهنگی نحوه بازگشایی مدارس هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با حضور رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش استان در شهرستان های ابهر، خرمدره و خدابنده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی نحوه بازگشایی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش مناطق ابهر، خرمدره و خدابنده برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، این جلسه با محوریت هماهنگی با مدیران مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش جهت نحوه بازگشایی مدارس و تبیین دستورالعمل بازگشایی برگزار شد.

حمید اخوان ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین (ع) و تقدیر و تشکر از زحمات مدیران مدارس جهت برنامه ریزی مطلوب برای بازگشایی مدارس گفت: هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در حوزه تولید محتوا موفق بوده اند و قدم های موثری در حوزه کیفیت بخشی آموزشی صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش کلیدی معلمان به عنوان هدایتگران آموزشی، خاطرنشان کرد: در هر وضعیت سفید، زرد و قرمز معلم مرجع اصلی آموزشی است و مرجعیت معلمان به هیچ عنوان کاهش پیدا نمیکند.

رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان توجه ویژه به بحث مدرسه محوری و شورای مدارس را یکی از مولفه های اصلی در شیوه نامه بازگشایی مدارس عنوان کرد و گفت: مدیران محترم می توانند بابرنامه ریزی و هماهنگی با شورای مدرسه از ظرفیت روزهای پنجشنبه به عنوان روز آموزشی استفاده کنند.

اخوان با بیان اینکه روش های ارزشیابی در شیوه نامه بازگشایی مدارس مشخص شده است، تصریح کرد: همان اندازه که نحوه ارائه آموزش ها از اهمیت بالایی برخوردار است توجه به شیوه های ارزشیابی نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مدیران با برنامه ریزی باید فرآیند آموزشی را تحن کنترل کامل داشته باشند، اظهار داشت: تبدیل کردن تهدید ها به فرصت های آموزشی در ایام کرونا از ضروریات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار