معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

توزیع تجهیزات کارگاهی در سطح هنرستان های نواحی و مناطق 14 گانه استان

زنجان (پانا)-با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی در سطح هنرستان های نواحی و مناطق 14 گانه استان تهیه و توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع تجهیزات کارگاهی در سطح هنرستان های نواحی و مناطق 14 گانه استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، بهرامی معاون آموزش متوسطه استان در مراسم توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستان ها با تأکید بر توسعه کمی و کیفی آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش بر اساس اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه، گفت: اهمیت تجهیزات کارگاهی در امر یادگیری هنرستان ها مهم و ضروری است که در این راستا از حمایت و پیگیرهای همه همکاران و مدیرکل محترم در امر تأمین تجهیزات کارگاهی هنرستان ها تشکر می کنم.

بهرامی در ادامه افزود: در این مرحله از توزیع، تجهیزاتی با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال خریداری و در بین هنرستان ها مناطق توزیع شد.

وی یکی از اولویت های توزیع تجهیزات را ایجاد رشته محل های جدید اعلام و خاطر نشان کرد: این تجهیزات بر اساس اولویت بندی بین شاخه ای و همچنین تغییر محتوای کتب و استانداردسازی کارگاهی خریداری شده است.

معاون آموزشی متوسطه اداره کل با بیان اینکه قرارداد ساخت برخی از تجهیزات مورد نیاز هنرستان ها منعقد شده است، تصریح کرد: این تجهیزات درحال ساخت و تحویل می باشند و پیگیری اعتبارات لازم جهت خرید تجهیزات کارگاه های هنرستان ها یکی از اولویت های اصلی اداره کل آموزش وپرورش استان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار