حضور لژیونر ایرانی در پرسپولیس منتفی شد

تهران (پانا) - مهاجم سابق پرسپولیس که نامش در لیست خرید یحیی گل محمدی بود، نتوانست یکبار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور لژیونر ایرانی در پرسپولیس منتفی شد

شهاب زاهدی مهاجم این روزهای تیم المپیک دونتسک اوکراین و بهترین بازیکن این تیم در فصل گذشته لیگ برتر اوکراین که در دوران حمید درخشان به پرسپولیس آمد اما با بدشانسی‌ نتوانست در این تیم جا بیافتد و پس از محرومیت کوتاه مدت راهی فوتبال اروپا شد، یکی از گزینه‌هایی است که یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله تیمش مد نظر قرار داده بود و مدیران پرسپولیس هم رایزنی‌های خود با تیم اوکراینی را برای این انتقال انجام دادند.

مذاکرات برای بازگشت این مهاجم 25 ساله برای پرسپولیس طی هفته‌های اخیر بین دو باشگاه پرسپولیس و المپیک دونتسک انجام شد اما از آنجا که زاهدی مهره کلیدی این تیم اوکراینی است، آنها راضی نبودند به راحتی مهاجم ایرانی خود را از دست بدهند. براساس اخبار شنیده شده، مبلغی که باشگاه المپیک دونتسک برای صدور رضایت‌نامه شهاب زاهدی در نظر گرفته بود بسیار بالاتر از تصور پرسپولیسی‌هاست و به همین علت مذاکرات دو طرف به بن‌بست خورد تا بازگشت او به پرسپولیس منتفی شود.

شهاب زاهدی که از بازیکنان تیم جوانان پرسپولیس بود، سال 1393 پس از برکناری علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس در نیم فصل و زمانی که حمید درخشان هدایت این تیم را بر عهده داشت راهی تیم بزرگسالان شد و در حالی که درخشان حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بود و بارها تاکید داشت زاهدی یکی از استعدادهای خوب فوتبال ایران است، به علت مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ مدت کوتاهی محروم بود تا محرومیتش بخشیده شد اما از آنجا که در برنامه‌های برانکو جایی نداشت به عنوان بازیکن قرضی به تیم ماشین‌سازی تبریز پیوست و سپس با اتمام قراردادش راهی فوتبال اروپا شد.

این مهاجم جوان در اولین تجربه اروپایی خود راهی لیگ برتر ایسلند شد و دو فصل برای تیم آی‌بی‌وی به میدان رفت و با اتمام قراردادش در تابستان سال گذشته راهی لیگ برتر اوکراین شد و تا تابستان سال آینده میلادی با تیم المپیک دونتسک قرارداد دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار