خیر مازندرانی ۳۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کرد

تهران (پانا) - ۳۰۰ تبلت آموزشی در قالب کمک‌های مومنانه توسط یکی از خیرین استان مازندران به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان محمودآباد اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
خیر مازندرانی ۳۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کرد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، پس از شیوع کرونا و لزوم آموزش‌های مجازی، برخی از دانش آموزان به دلیل فقدان دسترسی به ملزومات هوشمند دچار مشکلاتی شدند که این رقم در استان مازندران به حدود ۳۹هزار دانش‌آموز می‌رسد.

در این زمینه دو پویش کمک مومنانه و همکلاسی مهربان در مازندران سعی بر تامین گوشی و تبلت هوشمند برای دانش آموزان فاقد گوشی کردند. در همین راستا یکی از خیران استان ظهر امروز ۳۰۰عدد تبلت هوشمند به ارزش ریالی هرکدام حدودا ۷۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان فاقد گوشی شهرستان محمودآباد اهدا کرد که طی مراسمی باحضور مدیرکل آموزش وپرورش مازندران، فرماندار محمودآباد و دیگر مسئولان تبلت‌ها برای اهدا به دانش‌آموزان به مدیران مدارس شهرستان تحویل داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم گفت: با قدردانی از حضور خیران در صحنه برای جلوگیری از قطع زنجیره تحصیلی در روزگار کرونایی، سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش و تحصیل دانش‌آموزان زیرساخت‌های کشور را می‌سازد. توسعه فرصت‌های برابر آموزشی برای همه دختران و پسران در استان مازندران حق تمامی دانش‌آموزان است و آموزش و پرورش نمی‌تواند به تنهایی این عدالت را برقرار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار