نظارت دقیق بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس منطقه 1

تهران(پانا)-اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه 1 درروزهای آغازین از سال تحصیلی با حضور در مدارس مختلف منطقه، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مدارس را رصد کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نظارت دقیق بر اجرای پروتکل های بهداشتی  در مدارس منطقه 1
اعضای شورای معاونین و بسیاری از کارشناسان و کارشناس مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه1 در روزهای آغازین از سال تحصیلی1400_1399 با حضور در مدارس مختلف منطقه ضمن تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان و فرهنگیان، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مدارس را رصد کردند.
واحد سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه1 همراه با سایر کارکنان اداری آموزش و پرورش منطقه رعایت فاصله گذاری اجتماعی مناسب و وجود اقلام بهداشتی و ... در مدارس مورد بازدید را بررسی و توصیه های لازم را ارئه کردند.
بخشی از توصیه ها عبارتند از: اصول فاصله گذاری اجتماعی، پیشگیری و کنترل بیماری با تاکید به حذف فعالیت های تجمعی پرخطر؛ توسعه سواد خود مراقبتی و مهارت های بهداشتی، آموزش سلامت در رعایت بهداشت فردی و تغذیه سالم؛ تمهیدات بهداشت و ایمنی محیط مدرسه، مسائل عمومی و ایمنی شامل گندزدایی ساختمان ها و سرویس های ایاب و ذهاب؛ غربالگری بیماری و بازتوانی، خود اظهاری، غربالگری و بازگشت بیماران بهبود یافته از کرونا؛ ثبت و رصد اطلاعات و اقدامات در مورد بیماری کرونا در سامانه نظارت وزارت بهداشت
با توجه به شرایط کنونی و آغاز سال تحصیلی جدید و اولویت اصلی که حفظ سلامت دانش آموزان، همکاران فرهنگی و سایر اقشار جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار