​​درپنج ماهه سال جاری:

141 تخلف حوزه حمل و نقل عمومی برون شهری در استان زنجان رسیدگی شد

زنجان (پانا) - رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان عنوان کرد : به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت های حمل ونقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین ومقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون های مواد 11 و 12 استان در پنج ماهه سالجاری به 141 تخلف حوزه حمل و نقل عمومی برون شهر رسیدگی واحکام آنها صادر شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
141 تخلف حوزه حمل و نقل عمومی برون شهری در استان زنجان رسیدگی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری زنجان رحیم کوثری با اعلام این خبر افزود: در طی این مدت11 جلسه کمیسیون ماده 12 (رسیدگی به تخلفات ) برگزار که منجر به صدور84 فقره رای برای شرکت های حمل و نقلی متخلف گردیده است .

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 6 جلسه کمیسیون ماده 11 برگزار و پرونده 84 راننده بررسی و احکام لازم صادر شده که در این میان 17 مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش باری و 67 مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش مسافری بوده است.

کوثری با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل ونقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده ای برگزار می شود ، بیان داشت : عمده تخلفات شرکتهای حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از: صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سوءاستفاده از کارت هوشمند، عدم درج کد رهگیری بارنامه، جابجایی بار بدون بارنامه، صدور بارنامه به وسایل نقلیه دارای بار اضافی ، عدم رعایت مقررات حمل بارنامه های عادی و ترافیکی در جاده های استان،عدم ارایه خدمات مطلوب در حین سفر است.

لازم به توضیح است:عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده 12از طریق گزارش پلیس راه ، کنترل دروازه ای همکاران ، شکایات سامانه شهراه و 141مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار وعدم رعایت سوار نمودن مسافر و صدور بلیط در بخش مسافر بوده است.​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار