زینی وند: تمام مدارس غیردولتی ملزم به استفاده از خدمات پایه شبکه شاد هستند

تهران (پانا) - جلسه تبیین دستورالعمل اجرایی طرح آشتی با آموزش با حضور مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی ، گودرز شاهمرادی مدیرآموزش از راه دور و کارشناس مسئولان آموزش از راه دور و نمایندگان شورای هماهنگی موسسان مدارس آموزش از راه دور سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
زینی وند: تمام مدارس غیردولتی ملزم به استفاده از خدمات پایه شبکه شاد هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در این جلسه آنلاین گفت: تمام مدارس ملزم به استفاده از خدمات پایه شبکه شاد هستند و بهره مندی از خدمات افزوده نیز به عنوان مکمل آموزش توصیه می‌شود.

زینی وند از مسئولان استانی خواست تا با ایجاد شبکه ارتباطی، اتصال مدارس را با مناطق و استان تقویت کرده و بر نحوه آموزش‌های حضوری و غیرحضوری مدارس نظارت مستمر داشته باشند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به این که طرح آبا یک طرح خلاقانه و انسان دوستانه است، بیان کرد: این طرح به علت انعطاف‌های خوبی که دارد، ظرفیت ارزشمندی برای پوشش بازماندگان از تعلیم است لذا بازگرداندن حتی یک نفر به چرخه آموزش و تحصیل بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه به بسته تحولی توانمندسازی نیروی انسانی پرداخت و گفت: تمام معلمان مدارس غیردولتی و از راه دور باید تا پایان سال تحصیلی در دوره‌های توانمندسازی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار