پولدارها برای محروم کردن استقلال از نقل و انتقالات دست به کار شدند

تهران (پانا) - تراکتوری‌ها برای شکایت از بازیکن ملی‌پوش سابق خود و باشگاه استقلال تهران دست به کار شده‌اند و امیدوارند بتوانند آنها را محروم کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پولدارها برای محروم کردن استقلال از نقل و انتقالات دست به کار شدند

به نظر می‌رسد یکی دیگر از پرونده‌های جنجالی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال از راه رسیده است و این کمیته که طی ماه‌های اخیر کم سر و صدا بود باید در انتظار روزهایی پرحاشیه و سوال باشد.

طی روزهای اخیر و از زمانی که مشخص شد محمد رشید مظاهری قصد دارد قراردادش را با باشگاه تراکتور به صورت یکطرفه فسخ کند، این باشگاه با صدور اطلاعیه‌هایی بارها تاکید کرد که مظاهری بازیکن تراکتور است و نمی‌تواند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.

اما مظاهری با فسخ قرارداد یکطرفه خود، روز گذشته قرارداد رسمی با استقلال تهران به امضا رساند تا بمب بزرگ نقل و انتقالات استقلال باشد.

پس از پیوستن این گلر ملی‌پوش به استقلال، باشگاه تراکتور بلافاصله برای پیگیری ماجرا دست به کار شد و امروز مشاور حقوقی این باشگاه با حضور در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال از محمد رشید مظاهری و باشگاه استقلال تهران شکایت کرد.

در صورتی که شکایت تراکتور مورد قبول واقع شود، رشید مظاهری به علت فسخ یکطرفه قرارداد بدون ادله، بین 4 تا 6 ماه محروم خواهد شد و استقلال هم حداقل با محرومیت از یک پنجره نقل و انتقالات روبرو می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار