قائم مقام سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح خبر داد

پوشش بیمه‌ای انسولین دیابتی‌ها تا ۱۰۰ درصد

تهران (پانا) - قائم‌مقام سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، از پوشش بیمه ای انسولین بیماران دیابتی تحت پوشش تا صد درصد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پوشش بیمه‌ای انسولین دیابتی‌ها تا ۱۰۰ درصد

فرشاد نجفی‌پور در حاشیه افتتاح کارخانه انسولین گفت: سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح که زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح است، یک سازمان بسیار قدیمی و صاحب ریشه با قدمت حدود ۵۰ سال است و همیشه بهترین و وسیع‌ترین پوشش‌ها را برای بیمه‌های خود ارائه کرده است. این سازمان همواره حامی توسعه خدمات و تولید داخل بوده است.

وی تصریح کرد: اگر نگاهی به فهرست داروها و خدمات تحت پوشش ما داشته باشید، متوجه خواهید شد ما بیشترین جزئیات و وسیع‌ترین پوشش خدمات را برای بیمه‌شدگان خود در نظر داشته‌ایم.

قائم‌مقام سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح افزود: انسولین قلمی که اخیراً کارخانه آن در کشور افتتاح شد، چندین سال است که در پوشش ما قرار داشته و هزینه این دارو را برای بیمه شدگان خود پرداخت می‌کنیم.

به گفته وی، پوشش بیمه انسولین در این سازمان ۹۰ درصد است و در موارد بیماران خاص و برخی آیتم‌ها پوشش ۱۰۰ درصد را نیز در مورد برخی اقلام داریم.
نجفی‌پور تصریح کرد: بر این اساس زمانی که تولید این محصول در کشور مطرح شد، به طور طبیعی با پوششی که از قبل برای بیمه‌شدگان داشتیم، همیشه حامی و مشوق این کار بودیم. من به عنوان یک سرباز که در حیطه سلامت سال‌ها مشغول به‌کار بوده است از این اتفاق خرسند بوده و احساس می‌کنم یک عملیات بزرگ به پیروزی رسیده است.

نجفی‌پور تصریح کرد: هم‌اکنون سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در بخش درمان حدود ۵ میلیون نفر را تحت پوشش دارد.

وی با اشاره به هزینه‌های سال گذشته برای انسولین گفت: این محصول یکی از پرهزینه و پرمصرف‌ترین اقلام تحت پوشش ما است که با تولید محصول انسولین قلمی در کشور هزینه‌های ارزی به میزان ۵۰٪ کاهش یافته است. البته هزینه ارزی بر عهده ما نیست و ما به صورت ریالی هزینه را پرداخت می‌کنیم و قیمت‌های ریالی این محصول هنوز تغییری نکرده است. ما شاهد کمبود انسولین در بازار هستیم و توزیع آن به صورت سهمیه‌بندی شده است.

نجفی‌پور درباره این موضوع در حوزه نیروهای مسلح بیان کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم از سوی بیمه‌شدگان گزارش وسیع و گله‌مندی در این مورد نداشته‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار