رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

اعلام نتایج واختتامیه جشنواره کشوری نوجوان سالم در تاریخ 27 شهریور بصورت مجازی و از طریق شبکه شاد خواهد بود

تهران(پانا)- رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:گفت: 992 اثر در دبیرخانه مجازی نهمین جشنواره نوجوان سالم دریافت شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج واختتامیه  جشنواره کشوری نوجوان سالم در تاریخ 27 شهریور بصورت مجازی و از طریق شبکه شاد خواهد بود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، محمد قاسمی با اشاره به دریافت آثار نهمین جشنواره نوجوان سالم در بستر شاد گفت: در بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی 711 اثر و ابتکارات مدرسه ای 281 اثر و در مجمع 992 اثر به همراه شناسنامه اثر و گواهی اشتغال به تحصیل در دبیرخانه مستقردر اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران پذیرفته شد.

او افزود: آثار از تاریخ 11 لغایت 15 شهریور درقالب 6 گروه در بستر شاد دریافت و پس از بررسی های لازم و رفع نواقص به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

قاسمی با تاکید بر اینکه هیئت داوران جشنواره که شامل 70 نفر از متخصصین حوزه های مرتبط با بخش های جشنواره می باشند، تصریح کرذ: این هیات از 17 شهریور مشغول داوری آثار خواهند شد و 114 اثر در نهایت حائز رتبه های اول تا سوم خواهند شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: جهت تشویق برگزیدگان علاوه بر لوح تقدیر جشنواره از وزارت آموزش و پرورش هدایای نقدی نیز در نظر گرفته شده است که در پایان مسابقات به آنان اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار