نشست کارگروه ماده ۱۸ آئین نامه و دستورالعمل اجرایی حمل و نقل دانش آموزی در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت ( پانا)- معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در نشست کارگروه ماده 18 آئین نامه و دستورالعمل اجرایی حمل و نقل دانش آموزی گفت: رسالت این کارگروه این است که اولیا هیچ دغدغه ای درمورد سرویس حمل و نقل مدارس نداشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست کارگروه ماده ۱۸ آئین نامه و دستورالعمل اجرایی حمل و نقل دانش آموزی در پاکدشت برگزار شد

نشست کارگروه ماده 18 سرویس مدارس با حضور علیرضا رضایی معاونت پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و قربان گندمکار رئیس راهنمایی و رانندگی و نیز قباد خنجری فرمانده نیروی انتظامی و سایر اعضا در محل سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

رضایی در ادامه افزود: مدیران مدارس حلقه پیوند دهنده اولیا، شرکت های تاکسیرانی و رانندگان بوده و در این راستا نیازمند برگزاری کارگاره آموزشی برای این چهار مجموعه هستیم. رسالت مجموعه اینست که اولیا هیچ دغدغه ای درمورد سرویس حمل و نقل مدارس نداشته باشند و توجیه اولیا درباره محاسن سامانه سپند و استفاده از سرویس حمل و نقل مجاز مدارس صورت گیرد.

رضایی در ادامه افزود: نظارت و کنترل سرویس های حمل و نقل مدارس با همکاری تمام نهادها امسال با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت و با متخلفان برابر مقررات جاری برخورد قانونی می شود. ایجاد آرامش خاطر در دانش آموزان، وحدت رویه، سلامت جسمی و روحی دانش آموزان، کنترل و نظارت بر سرویس حمل و نقل مدارس از طریق گشت های تلفیقی مهم ترین رویکردهای مجموعه در بحث سرویس حمل و نقل مدارس است.

از مصوبات این نشست می توان به ابلاغ به کلیه مدارس جهت ثبت نام در سامانه سپند ، فراخوان تمامی اولیاء و دانش آموزان جهت ثبت نام در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند )، بررسی وضعیت تردد سرویس های حمل و نقل دانش آموزان در طرح زوج و فرد ( محدوده ترافیک) و بررسی چگونگی اخذ مبالغ کرایه سرویس جهت جلوگیری از سوء استفاده احتمالی اشاره کرد در این نشست مقرر شد در خصوص ایجاد گشت مشترک و همکاری قطعی با پلیس راهور آموزش و پرورش، سازمان حمل ونقل بار و مسافر و شرکتها اقدام نمایند . ضمنا پلیس راهور تا ۱۵ مهر ۱۳۹9 به مدیران شرکتها و رانندگان مهلت داد تا وضعیت سرویس های دانش آموزی را مشخص و اعلام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار