معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

برگزاری مراسم کاروان مهر با نشاط شهرستان های استان تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش

اسلامشهر (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری مراسم کاروان مهر با نشاط با حضور وزیر و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درشهرری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم کاروان مهر با نشاط شهرستان های استان تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش

الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حاشیه آئین کلنگ زنی هنرستان خیر تربیت بدنی پسران خیر اسلامشهر و در گفت و گو با پانا در این رابطه اظهار کرد: همه ساله قبل از شروع سال تحصیلی جدید مجموعه ای از فعالیت ها را برنامه ریزی داریم و نیاز به تجهیزات را بررسی کرده و با توجه به بودجه های وزارتی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل نوسازی مدارس و خیرین بزرگوار کاروان مهر بانشاط را راه اندازی می کنیم.

او بیان کرد: در مراسم کاروان مهر با نشاط سال تحصیلی جدید که با حضور وزیر و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و سایر مسئولان در شهرری برگزار خواهد شد، تجهیزاتی از جمله، توپ، تور، میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی و تجهیزات بهداشتی مایع صابون، تب سنج و ... را با اعتباری در حدود یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در نظر گرفتیم.

حسن پور در رابطه با درس تربیت بدنی در شرایط کنونی سال تحصیلی جدید در واحدهای آموزشی نیز تصریح کرد: ساعت درس تربیت بدنی به قوت خود باقی است، اما به صورت ورزش ملایم در موقعیت حضوری و پیش بینی ورزش در خانه به صورت اپلیکیشن شاد اجرا خواهد شد، زیرا ما نیاز به تحرک جسمی جهت سلامت جسم و روان فرزندان خود داریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در رابطه با فضای مورد نیاز ورزشی نیز خاطر نشان کرد: سرانه ورزشی کشور پایین است و اهتمام جدی داریم با کمک خیرین سالن های ورزشی جدیدی را احداث کنیم.

خبرنگار : حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار