عباسپور: امسال دانش‌آموزان از لباس فرم سال‌های گذشته استفاده خواهند کرد

وقتی دانش‌آموزان در مدارس حضور نمی‌یابند، نیازی به تهیه مجدد لباس نیست

تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه امسال دانش آموزان از لباس فرم سال‌های گذشته استفاده خواهند کرد، بیان کرد وقتی دانش‌آموزان در مدارس حضور نمی‌یابند، نیازی به تهیه مجدد لباس نیست.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
عباسپور: امسال دانش‌آموزان از لباس فرم سال‌های گذشته استفاده خواهند کرد

نورعلی عباسپور، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در برنامه صبح و گفت‌وگو رادیو گفت‌وگو در پاسخ به تعیین تکلیف لباس‌های فرم مدارس در سال تحصیلی ۹۹ اظهار کرد: تصمیم گیری درباره این مسئله با شورای مدرسه است و این شورا تصمیم می‌گیرد که دانش‌آموزان چه نوع پوششی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیچ تحمیلی نسبت به پوشش فرم بر خانواده‌ها روا نیست، افزود: این پوشش تاثیراتی تربیتی دارد و وزارتخانه وارد جزئیات تصمیم گیری نمی‌شود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه امسال دانش‌آموزان از لباس فرم سال‌های گذشته استفاده خواهند کرد، افزود: وقتی دانش آموزان در مدارس حضور نمی‌یابند، نیازی به تهیه مجدد لباس نیست.

وی بر لزوم حفظ روابط رسمی معلم و دانش‌آموز در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان باید همچنان لباسی مناسب بر تن کنند تا رسمیت حفظ شود ولی تاکیدی بر لباس فرم نیست.

عباسپور با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش هیچ اجباری بر حضوری بودن مدارس و استفاده از نرم افزار شاد نبوده است، خاطرنشان کرد: مدرسه واحدی آموزشی است و هیات علمی خود را دارد و توان تشخیص هم دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار