ورود رسمی خودروسازان به نقل و انتقالات تابستانی؛ پای استقلال هم در میان است

تهران (پانا) - باشگاه سایپا پس از جدا شدن اجباری حبیب کاشانی از این تیم، سرانجام با مدیرعامل جدید وارد بازار نقل و انتقالات شد. آنها در اولین روز فعالیت خود 3 خرید انجام داده‌اند و احتمال دارد 3 بازیکن بزرگ خود را از دست بدهند که دو نفر از آنها شانس استقلالی شدن دارند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ورود رسمی خودروسازان به نقل و انتقالات تابستانی؛ پای استقلال هم در میان است

باشگاه سایپا که فصل گذشته به سختی در لیگ برتر ماند و از سقوط فرار کرد، پس از اینکه حبیب کاشانی مجبور به استعفا از مدیرعاملی این باشگاه شد و جای خود را به امیر حسین تابع جماعت مدیرعامل این تیم داد، در راستای تصمیم قبلی که درباره کادر فنی تیم گرفته بودند و بر ادامه همکاری با ابراهیم صادقی تاکید داشتند، سرانجام وارد بازار نقل و انتقالات شدند و در ساعات پایانی شب گذشته از 3 خرید خود رونمایی کرد، خریدهایی که نشان داد صادقی همچنان به استفاده از بازیکنان ستاره و پر سر و صدا علاقه‌ای ندارد و نمی‌خواهد مسیر والیبال سایپا را که با حضور ستاره‌های تیم ملی ایران، تیمی کهکشانی ساخته را دنبال کند.

معرفی 3 خرید جدید سایپا

اولین خرید باشگاه سایپا برای فصل آینده در خط هافبک صورت گرفت و این باشگاه اعلام کرد که حمیدرضا گلزاری هافبک دفاعی فصل گذشته مس رفسنجان که فصل گذشته توانسته بود برای این تیم 13 بار گلزنی کند، به سایپا پیوسته و قراردادی 2 ساله امضا کرده است.

پس از خط هافبک، نوبت به خط دفاع سایپا رسید که با معرفی یک بازیکن جدید تقویت شود. با نظر ابراهیم صادقی، برای تقویت خط دفاع سایپا فریبرز گرامی مدافع فصل گذشته پارس جنوبی جم که سابقه بازی برای تیم‌های استیل آذین، نساجی و پدیده را هم دارد رسما به این تیم پیوست.

علاوه بر این بازیکنان، مدیران این باشگاه با درخواست ابراهیم صادقی کادر فنی تیم را هم ترمیم کردند و یک مربی جوان و البته مطرح به کادر فنی خودروسازان تهرانی اضافه شد. بنابر اعلام باشگاه سایپا، پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال به کادر فنی این تیم اضافه شد.

جدا شده‌های احتمالی چه بازیکن‌هایی هستند

تا به امروز بازیکن به صورت قطعی از سایپا جدا نشده است و آنچه پیرامون جدا شده‌ها شنیده شده، تنها در حد گمانه‌زنی بوده است.

1- آرمین سهرابیان: از هفته‌ها پیش گفته می‌شد که یکی از بازیکنانی که فرهاد مجیدی در لیست خرید خود قرار داده و قصد دارد یکبار دیگر با او کار کند، آرمین سهرابیان مدافع فصل گذشته سایپا است که البته هنوز با خودروسازان قرارداد دارد و باید برای جدایی رضایت‌نامه بگیرد. نام سهرابیان برای جدایی از سایپا بسیار جدی بود و شاید به همین علت است که صادقی ریسک نکرده و فریبرز گرامی را به لیست خود اضافه کرده تا در صورت رفتن سهرابیان، مشکلی از بابت پرکردن جای خالی او نداشته باشد.

اما نباید فراموش کرد که آرمین سهرابیان در لیست مدیران فعلی باشگاه استقلال برای خرید تابستانی نیست و آنها برای تقویت خط دفاع در اولین اقدام به سراغ محمد حسین مرادمند مدافع شهر خودرو مشهد رفته‌اند، با این وضعیت بازگشت آرمین سهرابیان به استقلال تنها در صورت عملی خواهد شد که احمد سعادتمند از مدیرعاملی این تیم استعفا کرده و فرهاد مجیدی برای سومین بار در طی یک سال و نیم گذشته سرمربی استقلال شود و یا اینکه مرادمند به تیم دیگری بپیوندد و مدیران استقلال مجبور شوند از سهرابیان استفاده کنند، گمانه‌زنی‌هایی که بسیار بعید به نظر می‌رسد.

2- خالد شفیعی: علاوه بر آرمین سهرابیان، بنابر شنیده‌ها این احتمال وجود دارد که یک دیگر از بازیکنان سایپا هم با استقلالی‌ها پای میز مذاکره برود و حتی شنیده‎‌هایی مبنی بر پیشنهادی غیر رسمی به او وجود دارد.

خالد شفیعی هافبک باتجربه و 33 ساله که نیم فصل دوم لیگ برتر نوزدهم به سایپا پیوسته بود پس از اینکه قراردادش 6 ماهه‌اش با این تیم به پایان رسید فعلا اقدام به تمدید قرارداد با سایپا نکرده است و البته احتمال ماندنش در جمع خودروسازان بسیار کم است. گفته می‌شود شفیعی که سابقه بازی در کی‌ لیگ کره جنوبی را دارد، قصد دارد یک بار دیگر بازی در خارج از ایران را تجربه کند اما در کنار علاقه این هافبک با تجربه به بازی در خارج از ایران، بنابر شنیده‌ها نام او در لیست خرید مدیران استقلال هم قرار گرفته است و شاید به زودی استقلالی‌ها او را پای میز مذاکره بیاورند تا پس از تراکتور و سپاهان، شفیعی فرصت بازی کردن برای یکی دیگر از تیم‌های مطرح فوتبال ایران را پیدا کند.

3- حامد فلاح‌زاده: درباره حامد فلاح‌زاده و پیشنهاد دیگر تیم‌ها به او خبر دقیقی در دسترس نیست اما این احتمال قوی است که این گلر 33 ساله که قراردادش با خودروسازان به پایان رسیده، به حضور در سایپا پایان دهد و راهی تیم دیگری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار