از 68 مدرسه زاهدان به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید شد

زاهدان (پانا) - کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت زاهدان در روز دوم باز گشایی مدارس بر روند اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در 68 مدرسه شهر زاهدان نظارت کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
از 68 مدرسه زاهدان به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، رئیس مر کز بهداشت زاهدان با بیان این که نظارت های بهداشت محیطی هر روز در سطح شهرستان زاهدان تشدید خواهد شد، اظهار کرد: شهر زاهدان با جمعیتی دانش آموزی بالغ بر 170 هزار نفر لازم است با شیوه های بهداشتی خاصی نظارت شود.

جلیل نجاتی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان در حال حاضر از مهمترین دغدغه های حوزه سلامت هستند، خاطرنشان کرد: به دنبال بازگشایی مدارس در ایام کرونا به دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برنامه ریزی برای حضور کارشناسان سلامت محیط و نظارت آنان در مدارس آغاز و در روز دوم باز گشایی 70 نفر از ناظرین بهداشتی در قالب 22 تیم بر رعایت پروتکل های بهداشتی در 68 مدرسه شهر زاهدان نظارت کردند.

وی افزود: علاوه بر نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی، کارشناسان سلامت محیط در سطح کلاسهای درس حضور می یابند و آموزش های شستشوی مرتب دست ها، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را به دانش آموزان یاد آوری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار