با هدف تبیین شیوه نامه بازگشایی مدارس؛

جلسات راهبردی مدیران دوره اول و دوم متوسطه استان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسات راهبردی مدیران دوره اول متوسطه و دوم متوسطه نظری استان به جهت تبیین شیوه نامه بازگشایی مدارس به صورت قطبی در نواحی و مناطق چهارده گانه استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۲۱۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسات راهبردی مدیران دوره اول و دوم متوسطه استان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر زنجانی رئیس اداره آموزش متوسطه گفت: اولویت و دغدغه اصلی در بازگشایی مدارس حفظ سلامت دانش ­آموزان و همکاران است و همچنین بهره ­مندی دانش ­آموزان از خدمات آموزشی که حق مسلم آن­ها می­باشد. در شرایط کنونی عدالت آموزشی شناسایی دقیق میزان دسترسی دانش­آموزان هر مدرسه به آموزش­های مجازی می­باشد.

زنجانی استفاده از ظرفیت­ های نیروی انسانی و زیر ساخت­ های فناوری استان را از حمایت های همه جانبه مدیر کل و معاون آموزش متوسطه استان دانسته و ضمن تاکید بر اصل مدرسه محوری، تصریح کرد: ضروری است که محوریت و استقلال معلم در امر آموزش و تولید محتوای الکترونیکی و آموزش­های حضوری و مجازی حفظ شود.

وی گفت: بر اساس شیوه ­نامه ابلاغی بازگشایی مدارس مقرر گردید مدیران محترم ضمن تدوین برنامه هفتگی و رعایت کلیه دستورالعمل­ های بهداشتی و فاصله ­گذاری­های فیزیکی در صورت نیاز اقدامات لازم را درخصوص گروه بندی دانش ­آموزان هر کلاس متناسب با مساحت آن کلاس معمول دارند.

زنجانی افزود: تولید محتوای الکترونیکی دروس متوسطه با همت دبیران منتخب استان در محل استودیوی آموزش مجازی معاونت آموزش متوسطه در حال انجام می­باشد و محتوای تولید شده در کانال­ گروه ­های درسی سامانه شاد بارگذاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار